Rallycross Maasmechelen en Valkenswaard 2005

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Per Eklund fan
Geregistreerd lid

Rallycross Maasmechelen en Valkenswaard 2005

Bericht door Per Eklund fan » do 28 jul, 2005 8:23

Gaan hier nog mensen nog naar de europese rallycross wedstrijden op 4 augustus in Maasmechelen (Belgie, net over de grens bij Geleen) en 21 augustus in Valkenswaard?
Natuurlijk om Eklund nu eens naar de overwinning to te juichen! :O:
Ik ben er zowieso!

Ik heb tevens weer een prijs van Clarion te verloten 8) , mag deze verloten en overhandigen aan de winnaar bij de race in Valkenswaard! Kijk even op de fan site.

Groet,
Mike

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » do 28 jul, 2005 12:03

1e weekend gaan we waarschijnlijk naar int. Saab treffen in Essen.
2e dag zijn we waarschijnlijk moe van Kane-concert...

Idool in levende lijve! :-)
We hebben wel het genoegen gehad bij het 2005 Zweeds Saabfestival een workshop van Per (in Zweeds!) te mogen bezoeken bij de Saab dealer te Trollhättan (gesigneerde dvd! en z'n race-auto op een Saab 9000 Solstad -autoambulance- helpen duwen omdat z'n service-bus verderop stond), hem in volle actie te zien te zien op de Kinnekulle ring, en hem kort te mogen spreken/handtekening in boek te scoren tijdens de festival-BBQ. De beste man is nergens te beroerd voor, kan lekker vertellen en nog fantastisch gas geven maar de alcoholbestendigheid was gering hoewel hij zeker niet de enige was die daar "last"van had... Hij was zeker niet de BOB ;-) !
De plaatjes kan je vinden in een album van sb129h in de fotogalerij.
Ps Naast hard rijden weet Per ook het nodige van PR; Tijdens een bijzonder "gastoptreden" van Per, Stig en Erik på taket op de festival-BBQ, gaf Per nog eens aan dat er helaas nauwelijks jonge aanwas meer op rallyachtig gebied meer is en dat zij inmiddels wel erg oud en gammel werden. Hij pushte de een aanwezige hoge ome van Saab wiens interesse gewekt was met een ritje op de ring, om vooral maar te investeren in de toekomst van Saab, een naam die onlosmakelijk met racen verbonden is.
Cornell.

SirKwietje
Geregistreerd lid

Bericht door SirKwietje » do 28 jul, 2005 17:45

Ik zal toch van de partij zijn :D :D :D

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » do 28 jul, 2005 19:37

In Valkenswaard zal ik er zeker zijn, ik heb het hem immers persoonlijk beloofd toen ik naast hem in de auto zat eerder dit jaar :D

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 15 aug, 2005 22:57

a.s. weekend is het weer zo ver!!

20/21 augustus 2005 Achtste ronde FIA Europees Kampioenschap RallyRacing 2005.

Officiele timing:

Vrijdag 19 aug:
14;00-19;00 Inschrijven en keuring

Zaterdag 20 aug:
9;30-10;30 1e vrije training
12;00-13;00 2e vrije training
14;30-15;30 Kwalificatietraining
16;00-18;00 1e manche

Zondag 21 aug:

Aanvang training: 09.00 uur
Aanvang wedstrijden: 10.30 uur
einde: ca. 17.00 uur

toegangsprijzen: vanaf € 20,-
kinderen tot 12 jaar vanaf € 5,-

kijk en let ook op de site: -->klik hier<--

Per Eklund fan
Geregistreerd lid

Bericht door Per Eklund fan » di 23 aug, 2005 12:10

Nog lieden van hier naar toe geweest? Ik heb wel een 9000 op de camping zien staan, verder weinig mensen gezien......

Eklund had alleen veel pech dit weekend gehad, helaas een 12de plaats......

Mike

Plaats reactie