fase-exclusief,harteveld,motorhuis,haeghstad

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
van oosten
Geregistreerd lid

fase-exclusief,harteveld,motorhuis,haeghstad

Bericht door van oosten » do 08 sep, 2005 18:06

Ik las een bericht i.v.m. onderhoudskosten op dit forum. Er werd o.a. de "gunstige" tarieven genoemd bij het Motorhuis in Leiden. Aangezien de afschrijving al een behoorlijke hap in van een saab 9-3, klinken de tarieven van dit bedrijf mij goed in de oren. Ik wil kiezen uit deze vier dealers. Ik wil graag en positieve keuze maken. Iemand een goede tip?

Vriendelijke groet.

robertw

Re: fase-exclusief,harteveld,motorhuis,haeghstad

Bericht door robertw » do 08 sep, 2005 18:29

Hoi van oosten,

Tja..ik kom al zo´n 13 jaar bij het Mh te Leiden en het is van "he robert, hoe is het, tot hoi dick hoe´st met je rug". Los van dit zijn het allemaal prima technici die zeker niet te beroerd zijn om hun werk goed uit te voeren. Ik schreef in een eerdere post dat het Mh opel-tarieven berekend voor het werk aan een Saab. Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad, maar geen koe zo bont... Ze hebben gratis leenfietsen ;-)

Concreet, ik kan je het Mh (voor je Saab hoge rijndijk) van harte aanbevelen. Ik quote een monteur "Leuk om eens aan een Saab te werken". Dit tijdens een praatje tijdens de APK keuring.

En...ik werk er zelf niet, heb er ook geen aandelen, noch vrienden.

Over haeghstad, dit bedrijf is sinds een jaar onderdeel van het Mh concern. Laatst zag ik in Ldm een werkplaatschef uit Leiden rondscharrelen, ik denk voor de synergie. Ik hoop het.. maar ondanks alle andere verhalen ben ik OOK daar netjes & snel geholpen.

/rw

bartje25
Geregistreerd lid

Bericht door bartje25 » do 08 sep, 2005 21:33

Ik heb goede ervaringen met Fase. Bedrijf is niet zo heel groot dus veel persoonlijke aandacht. Over de prijzen weet ik niets vanwege een leaseauto, maar persoonlijke aandacht is heel wat waard

bas.kuijpers
Geregistreerd lid

Bericht door bas.kuijpers » do 08 sep, 2005 23:36

Ik ben ook wel eens bij Fase in Alphen a/d Rijn geweest. Zeer aardige lui en goede en nette service. Echt familiebedrijf. Is alleen wel vrij ver van mijn woonplaats verwijderd.

Bas

Robert Toet
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Toet » vr 09 sep, 2005 13:09

Gisteren ook weer bij Fase geweest. Ik vind ze ook altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Hoorde gisteren hun uurloon en dat was 65 euro ex btw. Dan kun je vergelijken als je wilt-)

Plaats reactie