Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 14 sep, 2005 14:22
Maandag onderdelen besteld bij
http://www.partsforsaabs.com en nu al in huis. 2 dagen.......wow!
Even een vergelijkje
Krukaspoelie bij Saab: 281 euro
Krukaspoelie bij PFS : 84 euro
O-ring en afdichtring bij Saab: 45 euro
O-ring en afdichtring bij PFS: 15 euro
Goeie genade

-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ruud » wo 14 sep, 2005 14:57
Ziet er idd uit als een goede site, had hem wel al eens gezien, maar nooit echt op gelet.
Zo te zien wel goed spul en niet zo duur.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » wo 14 sep, 2005 19:45
heb ruim een half jaar geleden bij
www.eeuroparts.com ook een krukaspoelie gekocht voor... USD 79.90 en toen was de dollar nog lager dan nu...

was ook binnen vijf dagen in huis dacht ik...
voor de O-ring en afdichtring ben je vergeleken bij mij afgezet

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 14 sep, 2005 20:10
RoccoH schreef:heb ruim een half jaar geleden bij
www.eeuroparts.com ook een krukaspoelie gekocht voor... USD 79.90 en toen was de dollar nog lager dan nu...

was ook binnen vijf dagen in huis dacht ik...
voor de O-ring en afdichtring ben je vergeleken bij mij afgezet

Hahaha, je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. Maar mijn poelie is veeeeeeeel mooier.......toevallig. Ben allang blij dat ik morgen weer verder kan. Ik kan die auto niet voor eeuwig bij die vrienden in de schuur laten staan.....btw wat waren de verzendkosten voor eeuroparts
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » wo 14 sep, 2005 20:19
ff kijken hoor:
poelie: USD 79,90
alle benodigde v-snaren (geen airco): USD 12,65
zooitje klein grut (8 stuks): USD 14,08
Totaal USD 106,63 aan onderdelen en USD 52,60 verzendkosten. was toendertijd iets van EUR 130,- kwijt... zie dat ik nu daarvoor EUR 129,74 kwijt geweest zou zijn... dacht dat de dollar weer iets meer waard geworden was...

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 14 sep, 2005 20:24
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » wo 14 sep, 2005 20:35
don't forget dat ik USD 2,09 moest betalen voor die o-ring en ik nog meer klein spul nodig had....
heb prijzen en verzendkosten bij partsforsaab, elkparts, elferink en eeuroparts opgevraagd en de laatste was totaal gezien (dus inclusief verzendkosten) voor mij het goedkoopst...
gelijkspel?

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 14 sep, 2005 20:38
RoccoH schreef:
gelijkspel?

Nou, ok dan

-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » do 15 sep, 2005 15:10
RoccoH schreef:
heb prijzen en verzendkosten bij partsforsaab, elkparts, elferink en eeuroparts opgevraagd en de laatste was totaal gezien (dus inclusief verzendkosten) voor mij het goedkoopst...
Het lijkt mij interessant eens met
www.eurocarparts.com ook te vergelijken dan. Daar heb ik toch al heel wat onderdelen besteld die ook stukken goedkoper waren.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » do 15 sep, 2005 17:05
GRIFFIN schreef:RoccoH schreef:
www.eurocarparts.com ook te vergelijken dan. Daar heb ik toch al heel wat onderdelen besteld die ook stukken goedkoper waren.
Crankshaft Pulley: GBP 75,-- da's EUR 111,--
Dan moeten de bezorgkosten wel heel laag zijn...

-
Hans SV
- Geregistreerd lid
Bericht
door Hans SV » do 15 sep, 2005 20:29
Heb even een vraagje over partsforsaabs.com , kun je daar ook betalen met overmaken van het geld en dat ze het dan opsturen? of moet het met credit card of paypal ofzoiets?
-
Gripen
- Donateur (2x)

Bericht
door Gripen » do 15 sep, 2005 21:55
marq101 schreef:
Krukaspoelie bij Saab: 281 euro
Krukaspoelie bij PFS : 84 euro
Wow, is die krukaspoelie van puur goud ofzo. Wat belachelijk onozel duur. Bij Elferink is die 140 euro. Dus dealer is keer zo duur. Ik heb em voor 70 euro bij eEuroparts.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » do 15 sep, 2005 22:46
Hans SV schreef:Heb even een vraagje over partsforsaabs.com , kun je daar ook betalen met overmaken van het geld en dat ze het dan opsturen? of moet het met credit card of paypal ofzoiets?
Lees maar even op hun website. Ze accepteren creditcards maar ik neem aan dat geld internationaal overmaken ook werkt.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » vr 16 sep, 2005 9:38
RoccoH schreef:GRIFFIN schreef:RoccoH schreef:
Crankshaft Pulley: GBP 75,-- da's EUR 111,--
Dan moeten de bezorgkosten wel heel laag zijn...

Voor oa een clutch slave cylinder die ik onlangs bestelde was eurocarparts dan weer goedkoper dan bv partsforsaabs

-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » vr 16 sep, 2005 12:54
daarom altijd minimaal bij drie verschillende bedrijven volledige prijsopgaven opvragen