Goed adres? Autobedrijf Tholen

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
RDNZL
Geregistreerd lid

Goed adres? Autobedrijf Tholen

Bericht door RDNZL » di 01 nov, 2005 9:47

Zie op de website van Autobedrijf Tholen in Bergen op Zoom een aantal echt verrukkelijke Saabs 900 Classic staan...

Ik 'worstel' met de aanschaf van een Saab 900 Classic - ben me nu zo'n beetje aan het oriënteren...

Iemand ervaring met dit bedrijf?

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » di 01 nov, 2005 11:58

Goede ervaringen mee. Het is geen officiele Saab dealer (meer) maar hebben des te meer oog voor Saab. Doen eea in tuning (Maptun) maar zijn ook goed bezig als je bv Koni's wilt hebben.
Echte liefhebbers dus en bovendien vanuit Rotterdam goed bereikbaar.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 01 nov, 2005 12:31

Ik vind alleen de prijzen die ze vragen zwaaaar overdreven

RDNZL
Geregistreerd lid

Bericht door RDNZL » di 01 nov, 2005 12:32

Bedankt voor je positieve reactie! :D :D :D

Stel dat ik een Saab 900 Classic bij van Tholen koop - stél!

Is keuring door een onafhankelijke derde instantie dan nog noodzakelijk of mag ik aannnemen dat enzovoort?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 01 nov, 2005 13:11

Dit is een zeer solide adres met een grote kennis van SAAB, er zijn official dealers die veel minder kennis hebben..

RDNZL
Geregistreerd lid

Bericht door RDNZL » di 01 nov, 2005 21:21

Vanavond een aardig telefoongesprek met de dikke deur aldaar, Rien Mol, het zijn inderdaad liefhebbers.

Moet wel héél raar lopen wil ik de auto's aldaar deze maand niét uittsjekken!

Stilf
Donateur
Donateur

Bericht door Stilf » vr 04 nov, 2005 19:07

Tholen geeft goede service, maar......

Ik heb 2,5 jar geleden daar mijn tweede Saab gekocht, achteraf veel te duur en mijn Saab bleek niet zo goed als was voorgespiegeld.
Het heeft mij, in mijn ogen te veel geld gekost om de gebreken te verhelpen (bv. doorgeroeste achterklep).
Destijds (9 maanden geleden) gebeld of ze nog een klep hadden, en ze moeten nog terugbellen....

Mwah...

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 04 nov, 2005 20:20

Stilf schreef:Tholen geeft goede service, maar......

Ik heb 2,5 jar geleden daar mijn tweede Saab gekocht, achteraf veel te duur en mijn Saab bleek niet zo goed als was voorgespiegeld.
Het heeft mij, in mijn ogen te veel geld gekost om de gebreken te verhelpen (bv. doorgeroeste achterklep).
Destijds (9 maanden geleden) gebeld of ze nog een klep hadden, en ze moeten nog terugbellen....

Mwah...
Ze steken SC naar de kroon vwb vraagprijzen

Plaats reactie