Zie op de website van Autobedrijf Tholen in Bergen op Zoom een aantal echt verrukkelijke Saabs 900 Classic staan...
Ik 'worstel' met de aanschaf van een Saab 900 Classic - ben me nu zo'n beetje aan het oriënteren...
Iemand ervaring met dit bedrijf?
Goed adres? Autobedrijf Tholen
-
K Plop
- Geregistreerd lid
-
RDNZL
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
RDNZL
- Geregistreerd lid
-
Stilf
- Donateur

Tholen geeft goede service, maar......
Ik heb 2,5 jar geleden daar mijn tweede Saab gekocht, achteraf veel te duur en mijn Saab bleek niet zo goed als was voorgespiegeld.
Het heeft mij, in mijn ogen te veel geld gekost om de gebreken te verhelpen (bv. doorgeroeste achterklep).
Destijds (9 maanden geleden) gebeld of ze nog een klep hadden, en ze moeten nog terugbellen....
Mwah...
Ik heb 2,5 jar geleden daar mijn tweede Saab gekocht, achteraf veel te duur en mijn Saab bleek niet zo goed als was voorgespiegeld.
Het heeft mij, in mijn ogen te veel geld gekost om de gebreken te verhelpen (bv. doorgeroeste achterklep).
Destijds (9 maanden geleden) gebeld of ze nog een klep hadden, en ze moeten nog terugbellen....
Mwah...
-
marq101
- Geregistreerd lid
Ze steken SC naar de kroon vwb vraagprijzenStilf schreef:Tholen geeft goede service, maar......
Mwah...