Hanm's nieuwe aanwinst
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Viggen register
OOOOOOOOHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
te gekke auto Hans-Martin!! Gefeliciteerd
en nu?.........chipje naar 280 pk?
groeten Sander
te gekke auto Hans-Martin!! Gefeliciteerd
en nu?.........chipje naar 280 pk?
groeten Sander
-
Manic
- Lid van verdienste
Mooi ding man!
Wat betreft de striping: Dit is wat mij betreft zo'n geval waar we het over hadden, het brekende effect is met deze kleur heel mooi zo, laten zo!
Volgende keer met deze over het circuit? Of pas als je deze ook weer te koop zet?
Greetz,
Dennis
-
michiel
- Donateur (2x)

Hans-Martin,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Fantastisch mooie auto, die Viggen.. en die kleur he... *zucht...* geweldig!! das echt de allermooiste kleur voor op een 9-3!
Dat je er veel plezier mee mag hebben! Zal wel lukken dacht ik zo..
Ik hoop dat je veel informatie en mede-bezitters kunt vinden, vind het een prima plan
@Manic;
Groeten, Michiel
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Fantastisch mooie auto, die Viggen.. en die kleur he... *zucht...* geweldig!! das echt de allermooiste kleur voor op een 9-3!
Dat je er veel plezier mee mag hebben! Zal wel lukken dacht ik zo..
Ik hoop dat je veel informatie en mede-bezitters kunt vinden, vind het een prima plan
@Manic;
Wat jij waarschijnlijk bedoelt, is toch gewoon het randje wat alle NG900's en 9-3 hebben, of zie/denk ik nu iets verkeerdsWat betreft de striping: Dit is wat mij betreft zo'n geval waar we het over hadden, het brekende effect is met deze kleur heel mooi zo, laten zo!
Groeten, Michiel
-
Marc
- Lid van verdienste
Hij heeft het over de zijlijsten die op de andere mee in de kleur gespoten zijn 
-
michiel
- Donateur (2x)

Ohhw dus toch
Ik noem dat altijd stoot/sierlijsten
En bij "striping" dacht ik dus altijd en nu dus ook aan stickers
Kon waarschijnlijk niet meer helemaal helder denken omdat ik wat verliefd aan het worden was op deze blauwe schone

Ik noem dat altijd stoot/sierlijsten
En bij "striping" dacht ik dus altijd en nu dus ook aan stickers
Kon waarschijnlijk niet meer helemaal helder denken omdat ik wat verliefd aan het worden was op deze blauwe schone
-
Manic
- Lid van verdienste
striping, zijlijsten, stootranden (vaak is dit laatste wel de reden, let maar eens op als je je portier open doet met het verticale oppervlak ernaast. ), tis maar net hoe je het wil noemen....