Weet je toevallig ook hoeveel pk er in die V6 zit?marky schreef: Sinds vorig jaar is de V6 (benzine althans)uit het gamma verdwenen, de 220pk sterke 2.3 is ervoor in de plek gekomen.
gr Niels
Weet je toevallig ook hoeveel pk er in die V6 zit?marky schreef: Sinds vorig jaar is de V6 (benzine althans)uit het gamma verdwenen, de 220pk sterke 2.3 is ervoor in de plek gekomen.
erwin mertens schreef:Ik lees hier niets over de indentiteit van een Jaguar,nochthans slagen zij d'r in ,in de prijsklasse van Saab,Audi,Bmw...,een geweldige eigen gezicht te bewaren.Of vinden jullie van niet?
In een avondjurk ziet alles er een stuk sjieker en stijlvoller uit900T-R schreef:Er... Jaguar X-Type - een Ford Mondeo in een avondjurk met voorwielaandrijving