Saab identiteit

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
Nielz
Geregistreerd lid

Re: Saab identiteit

Bericht door Nielz » do 13 mei, 2004 23:53

marky schreef: Sinds vorig jaar is de V6 (benzine althans)uit het gamma verdwenen, de 220pk sterke 2.3 is ervoor in de plek gekomen.
Weet je toevallig ook hoeveel pk er in die V6 zit?

gr Niels

Gebruikersavatar
Marc
Lid van verdienste

Re: Saab identiteit

Bericht door Marc » vr 14 mei, 2004 3:14

De 3.0 V6 Lpt heeft 200pk. In de 9000 had de turboloze variant 210.

Gebruikersavatar
erwin mertens
Geregistreerd lid

Re: Saab identiteit

Bericht door erwin mertens » vr 14 mei, 2004 6:36

Ik lees hier niets over de indentiteit van een Jaguar,nochthans slagen zij d'r in ,in de prijsklasse van Saab,Audi,Bmw...,een geweldige eigen gezicht te bewaren.Of vinden jullie van niet?

900T-R
Geregistreerd lid

Re: Saab identiteit

Bericht door 900T-R » vr 14 mei, 2004 9:03

Er... Jaguar X-Type - een Ford Mondeo in een avondjurk met voorwielaandrijving en een viercilinder John Deere diesel uit dezelfde Ford... dacht 't niet...

erwin mertens schreef:Ik lees hier niets over de indentiteit van een Jaguar,nochthans slagen zij d'r in ,in de prijsklasse van Saab,Audi,Bmw...,een geweldige eigen gezicht te bewaren.Of vinden jullie van niet?

Gebruikersavatar
erwin mertens
Geregistreerd lid

Re: Saab identiteit

Bericht door erwin mertens » vr 14 mei, 2004 9:43

Maar een jag herken je wel van ver he,dat kan m'n van de nieuwe 9-3 toch niet zeggen,ik herinner me dat wanneer ik de eerste keer een nieuwe 9-3 zag(met garage-plaat),ik stond er achter in de file,en dacht dat 't een nieuwe volvo was,echt gebeurd,en ik was nochthans verwittigd door de Saab-dealer....Hij had me gezegd dat hij verwachtte dat vele vaste klanten zouden afhaken,maar dat hij wel een groter publiek verwachtte en een meerverkoop...En ondertussen is dat ook zo...

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Re: Saab identiteit

Bericht door Hanm » vr 14 mei, 2004 13:05

Toch moet ik bekennen dat ik de X-type station de enkele keren dat ik die in het wild zie, zelfs van dichtbij neig te verwarren met een oude V40...

Gebruikersavatar
erwin mertens
Geregistreerd lid

Re: Saab identiteit

Bericht door erwin mertens » vr 14 mei, 2004 13:20

Inderdaad de station heeft absoluut een lelijke achterkant.
Zeg maar de gaat niks boven Saab zenne..

Gebruikersavatar
Maarten
Lid van verdienste

Re: Saab identiteit

Bericht door Maarten » vr 14 mei, 2004 13:51

900T-R schreef:Er... Jaguar X-Type - een Ford Mondeo in een avondjurk met voorwielaandrijving
In een avondjurk ziet alles er een stuk sjieker en stijlvoller uit 8)

Met voorwielaandrijving is niets mis :wink:

Plaats reactie