Subisidie, sloopregelingen en lagere bijtellingen, in mijn ogen alleen maar om Nieuwkoop te bevorderen.
Corona en daarmee gepaard gaande meer thuiswerken, minder verdere vakanties hoe vervelend of leuk je het ook vindt, het helpt wel.
Ken collega’ s die hebben hun 2e auto weggedaan , en bij mij thuis wordt dit jaar denk 20k minder gereden
@ jelger, die mensen die aan de deur komen om een energie contract af te sluiten staan op een (wurg) provisie, daar krijg je nooit een eerlijk vergelijk van
Gewoon zelf uitzoeken en eventueel je voordeel pakken bij het overstappen, wel op tijd anders wordt je weer voor een maand genaaid.
Ik zit nu in de vervelende positie dat ik slimme meters heb “gekregen” let maar op, we worden als iedereen er 1 heeft ook daar mee flink gepakt.
Verschillende tarieven op verschillende momenten En salderen gaat verdwijnen.
Begrijp overigens niet waarom of er niet meer op smartgrid wordt ingezet, Zelf de meeste verbruikers aanzetten als je zelf het meeste opwekt, maar ja dan wordt er door bepaalde partijen ook weer minder verdiend.
Uiteindelijk draait alles om de knikkers en komt milieu op de 2e plaats, natuurlijk zijn er die voor het milieu gaan, maar daar zitten dan weer personen bij die het technisch niet weten, maar waar ook niet mee te discussiëren valt.