Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Prachtig zo, met de Sunbursts er weer onder. 
-
op
- Donateur (4x)

gaaf die Rover Vitesse!thijs90 schreef: ↑ma 20 sep, 2021 19:02Kan nog wel eventjes duren.. in de winter worden er nauwelijks items gemaakt, dit item gaat in de voorraad.
![]()
Uiterst exclusief, want niet veel gemaakt en zeeeer roestgevoelig
-
silvandam
- Donateur (3x)

-
silvandam
- Donateur (3x)

-
Marius0404
- Donateur (7x)

Lekker warm, geweldig idee.
Gaat wel heel snel
Gaat wel heel snel
-
evo
- Donateur (2x)

Gezien ik vanochtend om 0100 pas weer thuis was, vind ik dat onderstaande toch onder "vandaag" past...
Ik ben met de "bullebak" (de 9-5) een trailer wezen ophalen in de UK. Met de ferry heen, en via de tunnel terug. Lange dag, maar leuke ervaring (om dat alles in 1 dag te kunnen doen).

Op de nacht-ferry een familie hut genomen, voor net wat extra ruimte en comfort. Was niet druk op de boot...

Een maal aan de overkant, in Ipswitch van een goed ontbijtje genoten. De SAAB moest nog even wachten... d'r lijkt (rijen van honderden meters voor de pompen welke nog open zijn) geen druppel benzine meer in de UK te krijgen. Maar daar had ik op geanticipeerd. Ik had de 9-5 voor vertrek, in Nederland, al vol gegooid.

Gevonden! Dit was, zoals zoveel vliegvelden in de UK, in de tweede wereld oorlog ook al een vliegveld. Toen vlogen er vooral Mosquito's.

En zo ziet de nieuwe aanwinst eruit! Mooi van verre, maar verre van mooi
Op naar de tunnel!

En eenmaal weer aan de andere kant van de plomp, natuurlijk weer lekker E85 tanken... voor 66ct de liter
Vooral ook met aanhanger merk je meteen het extra aan koppel, dat gegenereerd kan worden. Zo lekker soepel.
Het was een intensief dagje, zo'n bliksem bezoek UK. Maar op zich ook weer goed te doen. Na deze ervaring denk ik dat ik vaker met de ferry naar de overkant ga. Zeker die nacht overtocht is allemaal best aangenaam. De tunnel vond ik toch wel minder, en vooral meer rijden. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van waar je moet zijn...
Ik ben met de "bullebak" (de 9-5) een trailer wezen ophalen in de UK. Met de ferry heen, en via de tunnel terug. Lange dag, maar leuke ervaring (om dat alles in 1 dag te kunnen doen).

Op de nacht-ferry een familie hut genomen, voor net wat extra ruimte en comfort. Was niet druk op de boot...

Een maal aan de overkant, in Ipswitch van een goed ontbijtje genoten. De SAAB moest nog even wachten... d'r lijkt (rijen van honderden meters voor de pompen welke nog open zijn) geen druppel benzine meer in de UK te krijgen. Maar daar had ik op geanticipeerd. Ik had de 9-5 voor vertrek, in Nederland, al vol gegooid.

Gevonden! Dit was, zoals zoveel vliegvelden in de UK, in de tweede wereld oorlog ook al een vliegveld. Toen vlogen er vooral Mosquito's.

En zo ziet de nieuwe aanwinst eruit! Mooi van verre, maar verre van mooi

En eenmaal weer aan de andere kant van de plomp, natuurlijk weer lekker E85 tanken... voor 66ct de liter
Het was een intensief dagje, zo'n bliksem bezoek UK. Maar op zich ook weer goed te doen. Na deze ervaring denk ik dat ik vaker met de ferry naar de overkant ga. Zeker die nacht overtocht is allemaal best aangenaam. De tunnel vond ik toch wel minder, en vooral meer rijden. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van waar je moet zijn...
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Nog geluk dat je kon tanken daar aan de overkant. Voor hetzelfde geld moet je overnachten in je nieuwe 'caravan'evo schreef: ↑di 28 sep, 2021 9:19Gezien ik vanochtend om 0100 pas weer thuis was, vind ik dat onderstaande toch onder "vandaag" past...
Ik ben met de "bullebak" (de 9-5) een trailer wezen ophalen in de UK. Met de ferry heen en via de tunnel terug. Lange dag, maar leuke ervaring (om dat alles in 1 dag te kunnen doen).
-
evo
- Donateur (2x)

Nou.... tanken ging dus niet in de UK... of wellicht als ik bereid was geweest 6 uur ergens in de rij te gaan staan... heb pas in Frankrijk weer getankt. Veel beter ook. E85 voor 66 cent 
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Wel met de Ferry over vanuit Frankrijk? Dat maakt dan toch niet zo veel uit met rijden ten opzichte van de tunnel?
-
evo
- Donateur (2x)

Nee, met de Ferry vanuit Hoek van Holland naar Harwich. Dan half uurtje door naar Ipswitch om te ontbijten. Dus overnachting op de boot. Anders zou ik ook geen kajuit huren.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Oh, wacht, gemist dat je met de ferry heen ging en met de tunnel terug.
De trailer is verder nog leeg?
De trailer is verder nog leeg?
-
evo
- Donateur (2x)

Jep, inhoud komt later
Maar die
zal ik ook posten!
-
Henk-Jan
- Donateur

Dat is ook onze ervaring. Nu twee keer in drie jaar een retourtje met de nachtveer tussen Rostock en Trelleborg gemaakt en na elk van de vier overtochten waren we zeer tevreden met onze keuze. Altijd met een eenvoudige kabine, kan me niet voorstellen de nacht als echtpaar op een stoel door te brengen, zou niet mijn idee van het begin of einde van een vakantie zijn...evo schreef: ↑di 28 sep, 2021 9:19Na deze ervaring denk ik dat ik vaker met de ferry naar de overkant ga. Zeker die nacht overtocht is allemaal best aangenaam. De tunnel vond ik toch wel minder, en vooral meer rijden. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van waar je moet zijn...