Automerk verraadt hobby's
-
MarioS
- Geregistreerd lid
Re: Automerk verraadt hobby's
Bij mij klopt er maar 1 : klassieke muziek, maar met mate.
Net als Erwin ben ik echter een Belg, dus da's al een valabel excuus blijkbaar.
Net als Erwin ben ik echter een Belg, dus da's al een valabel excuus blijkbaar.
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Klopt maar op 1 punt ik vind skien geweldig!
Voor de rest ben ik altijd al auto minded geweest maar niet mainstream.
Ik ben Saab gaan rijden omdat dat ook niet een allemans wagen is zoals b.v. een Golf of Astra!!
Voor de rest ben ik altijd al auto minded geweest maar niet mainstream.
Ik ben Saab gaan rijden omdat dat ook niet een allemans wagen is zoals b.v. een Golf of Astra!!
-
jelger
- Geregistreerd lid
ach ja laat die commies maar zeuren
wijn is goed voor de gezondheid
NRC stimuleert je taalkundig niveau.
Ik denk dat je huisgenootje eerder sterft, of eerder aan Alzheimer (gebrek aan stimulering geest) gaat lijden.
wijn is goed voor de gezondheid
NRC stimuleert je taalkundig niveau.
Ik denk dat je huisgenootje eerder sterft, of eerder aan Alzheimer (gebrek aan stimulering geest) gaat lijden.
-
900T-R
- Geregistreerd lid
De Saabrijder: (aldus de onderzoekers van Wegener Direct Marketing)
* houdt van tuinieren
Sorry, ben geen tuinkabouter. Zier er absoluut de lol niet van in
* houdt van wijnen
Een Riesling van de Aldi, ja, maar verder houdt het al gauw op
* houdt van skiën
Nooit geprobeerd
* houdt van tennis
Nee!
* houdt van klassieke muziek
Wat mij betreft zijn New Order's Blue Monday, Faithless' Salva Mea en Unfinished Sympathy van Massive Attack absoluut klassiekers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen
* winkelt bij de Albert Heijn
Een supermarkt is een supermarkt, hoe sneller ik er weg ben hoe beter. Funshoppen doe ik wel ergens anders
* bankiert bij de ABN AMRO
Zolang over het paard getilde negentienjarige miljonairs zonder vmbo-diploma in een ABN AMRO-shirt op het voetbalveld rondhollen alvorens het Leidseplein onveilig te maken en zolang ABN AMRO 'ambitie' in de slogan 'Het begint met ambitie' verwart met ongebreideld materialisme en carrière maken met je ellebogen, zien ze mij niet als klant
* leest De Telegraaf én de NRC
AD, NRC, Financieel Dagblad en de Volkskrant
* houdt van tuinieren
Sorry, ben geen tuinkabouter. Zier er absoluut de lol niet van in
* houdt van wijnen
Een Riesling van de Aldi, ja, maar verder houdt het al gauw op
* houdt van skiën
Nooit geprobeerd
* houdt van tennis
Nee!
Wat mij betreft zijn New Order's Blue Monday, Faithless' Salva Mea en Unfinished Sympathy van Massive Attack absoluut klassiekers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen
Een supermarkt is een supermarkt, hoe sneller ik er weg ben hoe beter. Funshoppen doe ik wel ergens anders
Zolang over het paard getilde negentienjarige miljonairs zonder vmbo-diploma in een ABN AMRO-shirt op het voetbalveld rondhollen alvorens het Leidseplein onveilig te maken en zolang ABN AMRO 'ambitie' in de slogan 'Het begint met ambitie' verwart met ongebreideld materialisme en carrière maken met je ellebogen, zien ze mij niet als klant
AD, NRC, Financieel Dagblad en de Volkskrant
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
De Saabrijder: (aldus de onderzoekers van Wegener Direct Marketing)
* houdt van tuinieren
Helemaal niet, tenzij onder tuinieren verstaan wordt dat je met een 4x4 door je tuin rijdt.
* houdt van wijnen
Absoluut, maar nu hou ik bijna van alles waar alcohol in zit.
* houdt van skiën
Zeker, maar al een lange tijd niet gedaan.
* houdt van tennis
Nee, tennis is stom.
Enkel op zondagmorgen voor 12:00 uur. (ik slaap meestal uit tot 13:00)
Nee, ik ga niet de zakken van een malafide managersclub spekken die ook nog eens door foute accountants van een fout bureau uit de wind gehouden worden, door foute advocaten verdedigd worden en ook nog eens met 5 jaarsalarissen weggaan na gebleken wanprestaties.
.
Euh ja, maar ook bij de postbank.
Over de ABNAMRO gesproken, weet U hoe de hoogste man van de ABNAMRO heet met zijn voornaam? Nee? Houdt U vast, de beste man heet : Rijkman Groenink. Rijkman
Alsof ie het zelf bedacht heeft.
* leest De Telegraaf én de NRC .
Telegraaf, waren die niet fout in de oorlog? Nu ja, iedereen was fout tijdens de oorlog. En het verzet was pas na 1945 goed georganiseerd.
Het NRC is de krant van wakker nederland, al was het enkel maar omdat ie des avonds komt. Nee echt, altijd fijn om na thuiskomst een goed stuk nieuws te kunnen lezen, niet dat linkse politieke correcte geblaat van de volkskrant, dat populistisch quasi-rechtse stemming makerij-tje van de telegrof of het lokale gereutel in het EDB (=Eindhovens Dagblad).
Het NRC is echt mijn krantje!
De Saabrijder: (aldus Mopperslurf))
*vrij beroep
defineer vrij....het enige vrije beroep is er geen hebben..
*50+,
nog zeker 20 jaar voor dat het zover is.
*snob,
Welnee, snobisme is ook maar een manier om je onzekerheid te verbergen. Ik ben niet onzeker
.
*hogere inkomensklasse
Hier gaat het echt mis...
Met mijn diploma LTS figuurzagen telefonisch kan je niet spreken van een top inkomen.
* houdt van tuinieren
Helemaal niet, tenzij onder tuinieren verstaan wordt dat je met een 4x4 door je tuin rijdt.
* houdt van wijnen
Absoluut, maar nu hou ik bijna van alles waar alcohol in zit.
* houdt van skiën
Zeker, maar al een lange tijd niet gedaan.
* houdt van tennis
Nee, tennis is stom.
Enkel op zondagmorgen voor 12:00 uur. (ik slaap meestal uit tot 13:00)
Nee, ik ga niet de zakken van een malafide managersclub spekken die ook nog eens door foute accountants van een fout bureau uit de wind gehouden worden, door foute advocaten verdedigd worden en ook nog eens met 5 jaarsalarissen weggaan na gebleken wanprestaties.
Over de ABNAMRO gesproken, weet U hoe de hoogste man van de ABNAMRO heet met zijn voornaam? Nee? Houdt U vast, de beste man heet : Rijkman Groenink. Rijkman
* leest De Telegraaf én de NRC .
Telegraaf, waren die niet fout in de oorlog? Nu ja, iedereen was fout tijdens de oorlog. En het verzet was pas na 1945 goed georganiseerd.
Het NRC is de krant van wakker nederland, al was het enkel maar omdat ie des avonds komt. Nee echt, altijd fijn om na thuiskomst een goed stuk nieuws te kunnen lezen, niet dat linkse politieke correcte geblaat van de volkskrant, dat populistisch quasi-rechtse stemming makerij-tje van de telegrof of het lokale gereutel in het EDB (=Eindhovens Dagblad).
Het NRC is echt mijn krantje!
De Saabrijder: (aldus Mopperslurf))
*vrij beroep
defineer vrij....het enige vrije beroep is er geen hebben..
*50+,
nog zeker 20 jaar voor dat het zover is.
*snob,
Welnee, snobisme is ook maar een manier om je onzekerheid te verbergen. Ik ben niet onzeker
*hogere inkomensklasse
Hier gaat het echt mis...
-
Oliver
- Geregistreerd lid
0 van de punten!!
Euh, ik geef dansles, doe kickbox, werk aan auto's en moto's, luister naar alle soorten muziek, en lees PerformanceBikes.
Misschien ben ik wel een beetje een intellectuele snob in die zin dat ik vaak intellectuele(re) magazines en bladen lees zoals Knack (abo), De Standaard, Nucleus(abo), en Time (abo)...
Mijn vader daarentegen is 50+, vrij beroep, hogere inkomstklasse, snob, De Standaard, klassieke muziek, houdt van wijnen, euh...
Zou er toch wat van waar zijn?
Ik mis één ding in deze lijst: INDIVIDUALITEIT!!!
Euh, ik geef dansles, doe kickbox, werk aan auto's en moto's, luister naar alle soorten muziek, en lees PerformanceBikes.
Misschien ben ik wel een beetje een intellectuele snob in die zin dat ik vaak intellectuele(re) magazines en bladen lees zoals Knack (abo), De Standaard, Nucleus(abo), en Time (abo)...
Mijn vader daarentegen is 50+, vrij beroep, hogere inkomstklasse, snob, De Standaard, klassieke muziek, houdt van wijnen, euh...
Zou er toch wat van waar zijn?
Ik mis één ding in deze lijst: INDIVIDUALITEIT!!!
-
hbende
- Geregistreerd lid
Rijdt zeker nog niet zo lang ons geliefde merk.Een Riesling van de Aldi, ja, maar verder houdt het al gauw op
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Nou, vergis je niet, Eric rijdt toch al een paar jaartjes in een Saab...hbende schreef:Rijdt zeker nog niet zo lang ons geliefde merk.Een Riesling van de Aldi, ja, maar verder houdt het al gauw op
-
turboflix
- Donateur

daar zou je je weleens in kunnen vergissen ben ik bang.....hbende schreef:Rijdt zeker nog niet zo lang ons geliefde merk.Een Riesling van de Aldi, ja, maar verder houdt het al gauw op
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Oh, had GM dat SAABaru-model daarvoor bedoeld?doktorevil schreef:De Saabrijder: (aldus de onderzoekers van Wegener Direct Marketing)
* houdt van tuinieren
Ja, net als voetbal. Alleen gaat daar het balletje wat langzamer heen en weer.doktorevil schreef: * houdt van tennis
Nee, tennis is stom.
Ik moet wel zeggen dat ik met enige weemoed terugdenk aan de dagen dat we Ania Kournikova in haar mooie blauwe adidaskostuum over de baan zagen bewegen. Wat een vrouw
Zou Autoweek misschien bekend zijn geweest met de SAAB-turbo reclame campagne met Björn Borg?
Nog even over voetbal gesproken: De enige manier om de spreekkoren stil te krijgen schijnt de dood van de trainer of een Heineken-promotor te zijn.
Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden. Al is het personeels-management bij de Aldi ook niet echt fris.doktorevil schreef: * winkelt bij de Albert Heijn
Nee, ik ga niet de zakken van een malafide managersclub spekken die ook nog eens door foute accountants van een fout bureau uit de wind gehouden worden, door foute advocaten verdedigd worden en ook nog eens met 5 jaarsalarissen weggaan na gebleken wanprestaties..
Hoe zouden zijn broers en zussen dan heten? Dagobert, Gates, Edeltraut ...?doktorevil schreef: * bankiert bij de ABN AMRO
Over de ABNAMRO gesproken, weet U hoe de hoogste man van de ABNAMRO heet met zijn voornaam? Nee? Houdt U vast, de beste man heet : Rijkman Groenink. RijkmanAlsof ie het zelf bedacht heeft.
-
robertw
Even checken;
* houdt van tuinieren = Nee
* houdt van wijnen = Ja en niet met mate!
* houdt van skiën = Absoluut
* houdt van tennis = Hoe moet dat?
* houdt van klassieke muziek = 100% OK, zelf Klass. Muziek gestudeerd
* winkelt bij de Albert Heijn = Meestal wel
* bankiert bij de ABN AMRO = Fout! Rabobank
* leest De Telegraaf én de NRC = Fout! Volkskrant
Een score van 3,5, ik voldoe dus dan ook niet aan het Wegener profiel. Volgens mij kun je Saabrijders beter classificeren als mensen die weten waar abraham de mosterd haalt, over het algemeen creatief zijn (dus ook hobbies) en goed zijn in hun/haar professie.
/rw
* houdt van wijnen = Ja en niet met mate!
* houdt van skiën = Absoluut
* houdt van tennis = Hoe moet dat?
* houdt van klassieke muziek = 100% OK, zelf Klass. Muziek gestudeerd
* winkelt bij de Albert Heijn = Meestal wel
* bankiert bij de ABN AMRO = Fout! Rabobank
* leest De Telegraaf én de NRC = Fout! Volkskrant
Een score van 3,5, ik voldoe dus dan ook niet aan het Wegener profiel. Volgens mij kun je Saabrijders beter classificeren als mensen die weten waar abraham de mosterd haalt, over het algemeen creatief zijn (dus ook hobbies) en goed zijn in hun/haar professie.
/rw
-
Injectie
- Moderator
* houdt van wijnen = Nee
* houdt van skiën = Nee
* houdt van tennis = Badminton lijkt er wel op maar is toch compleet anders. Nee dus
* houdt van klassieke muziek = Nee
* winkelt bij de Albert Heijn = Nee
* bankiert bij de ABN AMRO = Nee
* leest De Telegraaf én de NRC = Half Ik lees het Algemeen dagblad. En op mijn werk blader ik de telegraaf even door.
* houdt van wijnen = Nee
* houdt van skiën = Nee
* houdt van tennis = Badminton lijkt er wel op maar is toch compleet anders. Nee dus
* bankiert bij de ABN AMRO = Nee
* leest De Telegraaf én de NRC = Half Ik lees het Algemeen dagblad. En op mijn werk blader ik de telegraaf even door.
-
Joop
- Geregistreerd lid
* houdt van tuinieren
Op een tuinfrees met noppenbanden
* houdt van wijnen
jawel!
* houdt van skiën
ech nie!
* houdt van tennis
Helemaal nie!
ELO, Queen, Santana, ja dus!
Nee
Posbank
Volkskrant
* houdt van motorrijden!
Op een tuinfrees met noppenbanden
* houdt van wijnen
jawel!
* houdt van skiën
ech nie!
* houdt van tennis
Helemaal nie!
ELO, Queen, Santana, ja dus!
Nee
Posbank
Volkskrant
* houdt van motorrijden!
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
* houdt van tuinieren = Nee, al heb ik wel overwogen wietplantjes te gaan kweken
* houdt van wijnen = Niet echt, maar bij gebrek aan bier is het een optie...
* houdt van skiën = Nee
* houdt van tennis = Nee, absoluut niet, geef mij maar PSV
* bankiert bij de ABN AMRO = Ja
* leest De Telegraaf én de NRC = Nee, Eindhovens Dagblad
Toch een redelijke score van 1 punt... ik voel me als Ajax in de Champions League
* houdt van wijnen = Niet echt, maar bij gebrek aan bier is het een optie...
* houdt van skiën = Nee
* houdt van tennis = Nee, absoluut niet, geef mij maar PSV
* bankiert bij de ABN AMRO = Ja
* leest De Telegraaf én de NRC = Nee, Eindhovens Dagblad
Toch een redelijke score van 1 punt... ik voel me als Ajax in de Champions League