Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
Fryslân
- Geregistreerd lid
Bericht
door Fryslân » wo 23 nov, 2005 21:38
Yippie, ik ben gelukkig niet de gemiddelde Saab-rijder!!!
20 jaar, sinds mijn 19e in het rotse bezit van een 900 16v sedan.
Verder ben ik PABO-student (opleiding voor, jawel, meester in het basisonderwijs!) en in mijn vrije tijd verkoop ik auto's bij een merk met een blauwe ovaal

!
Ik heb een lieve vriendin, die net als ik ook helemaal gek is van HET

merk uit Zweden!
(Het is overigens een sedan geworden uit economisch oogpunt

)
-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
Bericht
door Stef cabrio » wo 23 nov, 2005 21:46
IK ben een 35 jarige man , rij met een Saab 9-3 cabrio bj.2000 en tevens een Nissan Patrol GR om te gaan offroaden,
Ben alleenwonend,heb wel al enkele jaren een LAT

relatie

met een lief vrouwtje
Verdere hobby's zijn motorrijden, hardrock beluisteren en heb ik tevens vele tatoe's op mijn lijf staan
Dus ik ben net ietsje ruiger dan de modale doordeweekse Saabrijder en dat maakt het wel leuk

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 23 nov, 2005 22:04
Stef cabrio schreef:IK ben een 35 jarige man , rij met een Saab 9-3 cabrio bj.2000 en tevens een Nissan Patrol GR om te gaan offroaden,
Ben alleenwonend,heb wel al enkele jaren een LAT

relatie

met een lief vrouwtje
Verdere hobby's zijn motorrijden, hardrock beluisteren en heb ik tevens vele tatoe's op mijn lijf staan
Dus ik ben net ietsje ruiger dan de modale doordeweekse Saabrijder en dat maakt het wel leuk

Een beetje een nep-diehard zogezegd
Overigens, wat zegt je 'vrouwtje' ervan dat je haar 'vrouwtje' noemt. Of ben je er zo een die van gedweë 'vrouwtjes' houdt???

-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » wo 23 nov, 2005 23:45
ZO ik dan als gemiddelde Saab rijder.
25 jaar, Getrouwd, geen kinderen. Wonend in een nieuwbouwwijkje met veels te weinig parkeerruimte en 2 saabs voor de deur. In het dagelijks leven werkzaam als autotechnicus bij ons geliefde merk.
Hobby's: auto's, badmintonnen en internetten.
-
Uradius
- Geregistreerd lid
Bericht
door Uradius » do 24 nov, 2005 8:38
Ik ben 31, mijn vrouw is 26.
Geen kinderen, maar er zijn wel plannen (Althans de namen zijn er).
Onze enige handenbinders zijn de honden (Bordeauxdog en Duitse dog).
Mijn beroep is Offsetdrukker en mijn vrouw werkt in de Psychiatrische zorg.
We hebben 2 saabs, een 900 coupe uit 97 met g3 installatie en een vijfdeurs T8 uit 86.
Je kunt wel raden waar ik in rij.
-
A-J
- Geregistreerd lid
Bericht
door A-J » do 24 nov, 2005 12:11
ik ben 24 jaar, woon in een studentenhuis in Rotterdam. Trotse bezitter van een 90 uit 87.
verder niet getrouwd wel vaak een vriendin. En nu ook toevallig weer.
saabrijder sinds sep 2004
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » do 24 nov, 2005 12:28
A-J schreef:ik ben 24 jaar, woon in een studentenhuis in Rotterdam. Trotse bezitter van een 90 uit 87.
verder niet getrouwd wel vaak een vriendin. En nu ook toevallig weer.
saabrijder sinds sep 2004
Opvallend veel studenten die in een Saab rondrijden
-
Rich
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rich » do 24 nov, 2005 17:05
36 jaar oud
Niet getrouwd, samenwonend
1 dochter van bijna 3 en een tweede baby op komst.
2 verdiener gezin, al gaat de helft naar de kinderopvang
Werkzaam als Business Coordinator bij een grote multinational.
Rijdt sinds kort in een Saab 93 SS 1.8t en had hiervoor de 93 2.0i uit 1999
Beschouw mijzelf niet als gemiddeld,

maar als ik het bovenstaande lees begin ik toch te twijfelen

-
Rutger
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rutger » do 24 nov, 2005 17:25
Ik voldoe al helemaal niet aan "de gemiddelde Saabrijder". Misschien aan "de gemiddelde zoon van de Saabrijder"
Ben 18 jaar (heb nu 2~3 maanden m'n rijbewijs), studeer communicatiemanagement in Utrecht en rij meestal in een Saab 900 Red Arrow.
Geen vriendin, wel hockeyer en (web)designer/programmeur van "beroep". M'n hobby's zijn fotografie, hockey dus, socializen en ik ben van plan om in het voorjaar m'n motorrijbewijs te gaan halen. Heb de afgelopen 2,5 jaar Honda 4takt gereden en het tweewieleren mis ik wel een beetje (maar met van dat weer als vandaag ben ik blij een Zweeds dak boven m'n hoofd te hebben).
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » do 24 nov, 2005 19:46
Rich schreef:36 jaar oud
Niet getrouwd, samenwonend
1 dochter van bijna 3 en een tweede baby op komst.
2 verdiener gezin, al gaat de helft naar de kinderopvang
Werkzaam als Business Coordinator bij een grote multinational.
Rijdt sinds kort in een Saab 93 SS 1.8t en had hiervoor de 93 2.0i uit 1999
Beschouw mijzelf niet als gemiddeld,

maar als ik het bovenstaande lees begin ik toch te twijfelen

Wat doet een Business Coordinator en in welke branche??

-
John.K
- Geregistreerd lid
Bericht
door John.K » do 24 nov, 2005 20:47
Gemiddeld ik weet het niet
37 jaar
Getrouwd
2 kinderen,
Koophuis
2x Wo opleiding
Ooit hockey maar ook thai boksen
3x Saab 1 x Cobra.
-
Dc
- Geregistreerd lid
Bericht
door Dc » do 24 nov, 2005 22:18
Getrouwd
1 zoon en 1 dochter
Ik: 34 jaar en Auditor Business Travel
Zij: 37 jaar en Business Travel Consultant
1 Saab 9-3 en een 18 jaar oude Renault 5.
Rijtjeshuis met een tuin niet veel groter dan m'n Saab.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » do 24 nov, 2005 23:50
Zit net te prakkizeren of het nou wél of niet betaamt om aan dit soort onderwerpen deel te nemen, maar de exhibitionist in mij wint het van de privacy overwegingen. What the heck, we zijn toch onder elkaar...
Dus: 38, werkend in de PC industrie als Product Manager, en in deeltijd Rechten studerend aan de UvT. Getrouwd met 32 jarige Estate Planner (dit beroep is niet SAAB related) en wij hebben 2 dochters, 1e 4jr en 2e 18Mnd. Autopassies naast SAAB: Mijn
Mercedes 280 SE van 1972. Passies naast auto's: Zuid Amerika, in het bijzonder Chili, waar we komend jaar met het hele gezin weer een paar weken gaan vertoeven...
-
Rich
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rich » vr 25 nov, 2005 12:39
marq101
Ik coordineer business process verzoeken van onze regiokantoren in Afrika, Oost Europa en Midden Oosten intern in ons Europees hoofdkantoor. Ik doe een aantal projecten en verder assisteer ik de financial controller.
Je moet je maar niet al te veel aantrekken van de jobtitle. Kennelijk hebben ze gewoon maar wat verzonnen
Oh ja, ik werk voor Canon.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » vr 25 nov, 2005 13:20
Rich schreef:marq101
Ik coordineer business process verzoeken van onze regiokantoren in Afrika, Oost Europa en Midden Oosten intern in ons Europees hoofdkantoor. Ik doe een aantal projecten en verder assisteer ik de financial controller.
Je moet je maar niet al te veel aantrekken van de jobtitle. Kennelijk hebben ze gewoon maar wat verzonnen
Oh ja, ik werk voor Canon.
Aardig dat je het even wilt uitleggen. Ben altijd wel nieuwsgierig als ik zo'n non-descripte beroepsomschrijving zie. Het 'waar en voor wie' is nu wel duidelijk. Nu het 'wat' nog want wat houden die business process verzoeken nu in. Over wat voor soort, komt ie weer, business verzoeken hebben we het dan.
nelfrikandel schreef:
Zit net te prakkizeren of het nou wél of niet betaamt om aan dit soort onderwerpen deel te nemen, maar de exhibitionist in mij wint het van de privacy overwegingen. What the heck, we zijn toch onder elkaar...
Dus: 38, werkend in de PC industrie als Product Manager, en in deeltijd Rechten studerend aan de UvT. Getrouwd met 32 jarige Estate Planner (dit beroep is niet SAAB related) en wij hebben 2 dochters, 1e 4jr en 2e 18Mnd. Autopassies naast SAAB: Mijn Mercedes 280 SE van 1972. Passies naast auto's: Zuid Amerika, in het bijzonder Chili, waar we komend jaar met het hele gezin weer een paar weken gaan vertoeven...
Ik denk dat we allemaal wel iets exhibitionistisch hebben. Het vlak waarop zal her en der wel verschillen. Zo laat ik mijn latex collectie echt niet aan jullie zien.......hahahaha
Ook hier een vraag: wat is een estate planner