Net bij de Aldi

Ik parkeerde afgelopen vrijdag weer naast dit stoffige Saabje, maar toen stond de politie in de garage alle langslapers op te schrijven. Dus mocht de eigenaar of kennis van die dit lezen; even wassen en ergens anders parkeren voordat er scheermesjes van gemaakt worden...el-barro schreef: ↑vr 22 mei, 2026 23:36
In de parkeergarage van de Jumbo in Zoeterwoude Rijndijk staat een stoffige 9000, Halvar er maar even naast geparkeerd.

Sowieso parkeer ik altijd op een hoek, met wat ruimte ertussen. Of het moet écht niet anders kunnen. De grootste nachtmerrie is parkeren bij de kinderopvang, met alle mama’s met kinderen die met de deuren gooien. Dan loop ik liever even een stukje.Sonab schreef: ↑di 09 jun, 2026 17:29Wat ik fijn vind aan de 900 is dat hij relatief smal is, wat net even wat makkelijker en veiliger is op parkeervakken.
Al blijft het de uitdaging
-liefst te parkeren zonder plaatsen opzij
-anders op een hoekje
-bij voorkeur uitstappen naast de bestuurderskant van de buurman die bij voorkeur een dure, nette auto heeft die er bovendien uit ziet alsof de bestuurder alleen onderweg is.