Show je vakantie combinatie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door reiernumans » zo 07 jul, 2013 15:10

Heb je een standaard Saab sportonderstel? Daar kon je toch niveauregeling voor krijgen? Ik kan me herinneren dat onze vorige 9-5 (MY04 met sportonderstel) dat ook had. Na een tijdje rijden hing de vouwwagen dan weer recht achter de auto, niet meer naar voren gekanteld..

Gebruikersavatar
evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door evo » zo 07 jul, 2013 17:36

Klopt, zijn de dempers die dat doen. Die pompen zichzelf naar een bepaald niveau. Maarja... om nu weer een paar honderd euro aan dempers uit te geven voor die twee dagen in het jaar...

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Gebruikersavatar
reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door reiernumans » di 09 jul, 2013 22:50

true, true.. Die van ons had 't al. De dame edna die we nu hebben heeft geen sportonderstel, zitten nu HD veren onder. Lijkt alsof ie nu een klein beetje hoger staat achter..

Gebruikersavatar
berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door berta » za 20 jul, 2013 17:39

Doordat ik een andere Saab heb, heb ik natuurlijk ook 'n andere combinatie.

Afbeelding

Volgende week mag-ie z'n best gaan doen.

Gebruikersavatar
harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door harolddevries » za 20 jul, 2013 18:19

[]

Goede reis alvast!

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door johnb52 » za 20 jul, 2013 18:21

berta schreef:Doordat ik een andere Saab heb, heb ik natuurlijk ook 'n andere combinatie.

Afbeelding

Volgende week mag-ie z'n best gaan doen.

Wat heb je achterin liggen? Voor n hele vakantie Ribbekes à volonté?

Gebruikersavatar
berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door berta » za 20 jul, 2013 18:43

Afbeelding
Niet zoveel eigenlijk 2 fusten bier en 10 pakken rose a 3 liter, en nu wilde Lian nog.............
Nee zonder gekheid alleen voortent, luifel, grondzeil en toebehoren.
Dus voor volgend jaar op de to do lijst iets met de vering, zal wel heavy duty worden of iets dergelijks.
Moet alles nog een beetje verdelen, gaat wel goedkomen :lol:

Gebruikersavatar
harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door harolddevries » za 20 jul, 2013 22:33

En waar gaat de reis heen?

Gebruikersavatar
berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door berta » zo 21 jul, 2013 9:56

De reis gaat eerst naar Luxemburg, en daarna door naar Colmar in het oosten van Frankrijk, D'alsace.

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door 72sonett3 » di 23 jul, 2013 16:15

Spanje? Zie hier.

Gebruikersavatar
ronald9000
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door ronald9000 » zo 28 jul, 2013 20:08

Onderweg naar de vakantiebestemming in de Morvan, Frankrijk. Hier hadden we al zo'n 600 kilometer gereden.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Vlammetje
Donateur
Donateur

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Vlammetje » zo 28 jul, 2013 22:45

Trip naar de Zweedse oostkust met Canadees drijfvermogen op dak.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door johnb52 » ma 29 jul, 2013 0:19

[][]

Dus die Saab kan ook varen? Cool!

Ps: er zit n straaljager op je kano :-)

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door mennoherstel » di 30 jul, 2013 17:05

In de Pyreneen
Afbeelding

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door mennoherstel » wo 31 jul, 2013 20:04

En zo kwam mijn zus met haar, mijn ex, 900 ng naar Frankrijk, en heb ik met eigen handen kunnen testen hoe die zich daar gedraagt. Niets op aan te merken :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie