Dat doe ik dus dagelijks als ik in het verkeer deel neem , waar zou ik in rijden als het geen saab meer kan zijn?
Audi, er zitten hele mooie tussen, maar met een hele grote groep rijders wil ik niet geassocieerd worden.
Idem bij een grote groep VW rijders, sterker bij de meeste VAG producten krijg ik al jeuk.
Komt bij, ik rij oud en dan is er ineens een hele grote groep die niet achter je wil rijden
Met een Tesla heb ik niks, zou mij trouwens een milieu crimineel vinden.
Volvo, ik ben van de generatie dat er nog 2 kampen waren je was of Saab of Volvo
Als iemand mijn 96 kattenrug noemt of Oja saab dat is toch die kattenrug, kun je mij over de zeik helpen
Volvo vond ik altijd een ouwe l..ll.n bak , de zakelijke horen bij de categorie VAG mentaliteit en tegenwoordig rijdt er naar mijn inziens in de tweede hands grotere versies een wanne be a manger.
Range Rover sport, zit mij ook al te vaak duister volk bij.
BMW , tja bondkraagjes volk en in Dumpert termen finnen (niet te verwarren met Finnen) genoemd.
( moet wel zeggen de zakelijke rijders , rijden beschaafder dan de vag producten) .
Komt bij, is die nieuwer, dan is de kans groot dat je de Kat of air back kwijt raakt na nachtelijk bezoek.
Mercedes ( mercedus) noem ik maar niet eens
Blijft weinig over.
Cooper voor mijn vrouw, (een S of zo, kan ik er zelf ook mee rijden). Ps let je eens op hoe vaak je rechts kijkt als je er 1 inhaalt.
Porsche Boxster voor mijn dochter, ( voor dezelfde reden)
Beide vallen bij mij in de categorie “kappers” auto.
Doge Ram, niet te betalen aan MRB indien geen grijs kenteken, maar ook slecht te parkeren, maar wel leuk voor het geluid en op lpg valt het mee.
Alfa?
Kan het nog een tijdje volhouden met mijn wagenpark. Als het anders wordt komt er nog een vervelende eis bij. Gemakkelijk in en uitstappen
Zo nu eerst bier en chips