Show je vakantie combinatie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Lady9-5NG » wo 31 jul, 2013 20:08

Onze vakantiecombinatie: de 9-5NG in Nendaz, Zwitserland:
Afbeelding

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door johnb52 » wo 31 jul, 2013 20:34

[][]

Mooi shirt heb je aan Menno!

Wist niet dat je die andere had verkocht?

rene
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door rene » wo 31 jul, 2013 23:15

Afbeelding
Afbeelding

Terugreis vanaf Zuid Bretagne.


René

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door johnb52 » wo 31 jul, 2013 23:20

Ik zou nog even langs étretat rijden! Prachtige kust daar!

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Lady9-5NG » wo 31 jul, 2013 23:40

Afbeelding
In de rij voor benzine in Duitsland...

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Lady9-5NG » do 01 aug, 2013 18:25

Perfect combination bij de Barrage de Moiry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door turbopilot » do 01 aug, 2013 18:39

ik werd vroeger wel eens geplaagd dat een 900 classic wel een op busje leek, zo hoog dat ie was, zelfs hier lijkt een 9-5 ng nog klein :shock:
imdezwart schreef:Afbeelding
.

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Lady9-5NG » do 01 aug, 2013 18:47

;-)

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Lady9-5NG » vr 02 aug, 2013 10:06

Afbeelding
In Grimentz...

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door turbopilot » vr 02 aug, 2013 13:54

staat ie wel op de handrem, straks ligt ie beneden :wow:

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Lady9-5NG » vr 02 aug, 2013 16:20

Ja hoor. In z'n "P" en de handrem...

Gebruikersavatar
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door Vyv » di 06 aug, 2013 21:26

Alweer terug uit Oostenrijk.
3700km probleemloos afgelegd, 9.1L/100km, gem.snelheid: 94km :twisted:

Afbeelding

Gebruikersavatar
ralph_m
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door ralph_m » wo 07 aug, 2013 14:52

netjes Vyv, zonder dakbak krijg je dit

Afbeelding

Ritje op en neer Toscane, onderweg even de BDP sensor moeten vervangen helaas.
Gelukkig had ik een reserve bij me

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door DaVinz » wo 07 aug, 2013 19:43

imdezwart schreef:Afbeelding
In Grimentz...
heel nice 8)

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door mennoherstel » do 08 aug, 2013 0:49

Bij mij gaat de achterbak en de dakbak helemaal vol :?
Afbeelding

Plaats reactie