Saabjes in de sneeuw

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door De Flok » do 02 dec, 2010 13:48

Nice :D

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door aZuL2001 » do 02 dec, 2010 16:35

ovlov eigenaar is ook bezig geweest zag ik.

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door Krizzie » do 02 dec, 2010 16:36

Er staat nu Opel op een van jouw bolides? :P

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door aZuL2001 » do 02 dec, 2010 16:37

Neuh.

Check het eerdere linkje maar, wordt het je duidelijk ;)

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door aZuL2001 » do 02 dec, 2010 17:07

Eerste was afgelopen dinsdag.
2e en 3e was van vandaag. ;)

Gebruikersavatar
XC-C30
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door XC-C30 » do 02 dec, 2010 17:26

Ik wou net een post zetten hier of ik dit nu ook op onze 2 volvo's en mijn saab moet doen....

Zegt mijn vriendin: "jah, als je met een saab rijd kan je énkel op die manier sneeuwpret hebben hé, want een voortrekker..."

(mijn volvo gaat weg omdat ik mijn schaapje gekocht heb, en zij is nogal volvo-minded :o )

DOhoekstra
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door DOhoekstra » do 02 dec, 2010 18:01

Afbeelding
Helaas staat ze nu bij de garage want de druk van de koppeling is weggevallen.

Overigens ben ik zeer blij met de volledige tectyl behandeling van afgelopen voorjaar!

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door nove mille » do 02 dec, 2010 18:12

XC-C30 schreef:Ik wou net een post zetten hier of ik dit nu ook op onze 2 volvo's en mijn saab moet doen....
Zegt mijn vriendin: "jah, als je met een saab rijd kan je énkel op die manier sneeuwpret hebben hé, want een voortrekker..."
(mijn volvo gaat weg omdat ik mijn schaapje gekocht heb, en zij is nogal volvo-minded :o )
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=88-xtMpJZ0Q[/youtube]
:oops: OT-gezwets, ik weet het, maar het is zo'n leuk filmpje...

Gebruikersavatar
XC-C30
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door XC-C30 » do 02 dec, 2010 18:19

Bovenstaande is nix voor een saab... Maar al wat je in de plaats krijgt voor een volvo 740/940(wij hebben beide) is zoveel meer genot in het effectieve rijden en eerlijkgezegd ook voor mij persoonlijk comfortabelere zetels.

hansch
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door hansch » do 02 dec, 2010 21:11

Zag ik het nu goed dat die vent zijn nagels rood gelakt had !!!!!!
Zo zie je maar alleen echte mannen rijden Saab :D :D :D

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door nove mille » do 02 dec, 2010 22:08

Haha, dat zijn de nagels van de 740-drivers, het filmpje duurt eigenlijk nog net iets langer, dan zie je ze uitstappen. :D

Gebruikersavatar
XC-C30
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door XC-C30 » do 02 dec, 2010 22:13

hansch schreef:Zag ik het nu goed dat die vent zijn nagels rood gelakt had !!!!!!
Zo zie je maar alleen echte mannen rijden Saab :D :D :D
Hier in de streek zijn het meestal vrouwen in een 900... Zo ook ik. :D

Gebruikersavatar
gertram
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door gertram » vr 03 dec, 2010 4:02

Dit draadje herinnert mij aan sneeuwfoto's 2009/2010 viewtopic.php?f=4&t=70136&hilit=sneeuw. Alleen Saabs in mijn werkplaats toen waardoor ik helaas niet mee kon doen, maar nu lukt het wel:
Afbeelding

Afbeelding

Mijn favoriet van vorig jaar: De schitterende foto van de prachtige classic van jarno93:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door Sonab » vr 03 dec, 2010 12:28

Hier mijn Red Arrow die in de tuin én beter weer én een afdakje staat af te wachten...
Afbeelding
Afbeelding
Wat is ze mooi hè?

Gebruikersavatar
Lennart.
Geregistreerd lid

Re: I løv Saab phototopic

Bericht door Lennart. » vr 03 dec, 2010 20:55

Plaatje!!

Plaats reactie