Show je vakantie combinatie
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: Show je vakantie combinatie
Ik heb geen sleurhut maar zit nu wel in een hutje in Trollhättan. Dus hierbij de foto van mijn combi

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
N207
- Donateur

Geen sleurhut (ik weiger pertinent om met een karretje of caravan achter mijn auto op vakantie te gaan), maar een dakkoffer. De koffer op de foto heeft vorig jaar z'n laatste reis gemaakt. Hij begint na 15 jaar wat scheurtjes te vertonen en is dus aan vervanging toe. Wel jammer van alle stickers die erop zitten. Van alle bestemmingen waar we met deze koffer zijn geweest hebben we er stickers op zitten. Van Zuid Zweden/Noorwegen/Finland tot Noordkaap, Vardø, Åland, Gotland, Orkney en de Skelligs.
Plaatje van 2011 (Kilkenny, Ierland):

Plaatje van 2011 (Kilkenny, Ierland):

-
Knarfie
- Geregistreerd lid
Dan zal ik ook hier even mijn foto's posten
:

-
gertjan
- Donateur

Ook geen sleurhut. Maar zoals een Saab rijder past, met een "de Waard-tent" naar de camping.
Daarbij is het wel fijn dat we nu achterin meer ruimte hebben. In de sedan was het echt wel proppen

Daarbij is het wel fijn dat we nu achterin meer ruimte hebben. In de sedan was het echt wel proppen

-
Bassen
- Geregistreerd lid
Wat een plaatje zegRaggare schreef:Ik heb geen sleurhut maar zit nu wel in een hutje in Trollhättan. Dus hierbij de foto van mijn combi![]()
-
djairo
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Geheel periodecorrect op stap.
Onder andere naar Intsaab in Spa, a.s. augustus.

Onder andere naar Intsaab in Spa, a.s. augustus.

-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Ha, er zijn dus echt meer Saabisten die ook DeWaardist zijn:

Vorig jaar met een gehuurde dakbak op stap geweest, dit jaar een aangeschaft, maar die heeft nog niet op de auto gezeten.

En dit komt er dan uit.

Vorig jaar met een gehuurde dakbak op stap geweest, dit jaar een aangeschaft, maar die heeft nog niet op de auto gezeten.

En dit komt er dan uit.
-
N207
- Donateur

Indeed, wij hebben onze De Waard (Zilvermeeuw) enkele jaren geleden verkocht en gaan nu in stijl met een Carl Denig tent op stap (zie mijn eerdere post). Ook Saab-waardigmennoherstel schreef:Ha, er zijn dus echt meer Saabisten die ook DeWaardist zijn
-
Renkhuis
- Donateur

Hier onze vakantie combi

En hier nog een actie foto

/Rob

En hier nog een actie foto

/Rob
-
1001760
- Donateur (2x)

Naar Zweden, Letland en enkele tripjes in Nederland.
De Forty staat bij een Forummer in Noord-Holland in de schuur uit te rusten en te wachten op de laatste 250.000 km tot de 1.000.000 en de Toppola staat tegenwoordig op een 900 steilneus met rechts stuur.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Wat mij betreft niet de mooiste foto, maar wél het mooiste plaatje1001760 schreef:
-
Ruud 9.3
- Donateur

Wij nemen geen eigen huis mee op vakantie maar wel veel spullen.
Dus wat extra laadruimte is dan wel nodig. Zelfs de skies gaan mee in de winter.

Dus wat extra laadruimte is dan wel nodig. Zelfs de skies gaan mee in de winter.