Saab groet
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Vanuit de classic groet ik iig andere classics en oudere modellen Saab.
Vanuit jongere modellen reageert met dan meestal niet, zit men je schaapachtig aan te gapen of zijn het idd ouwe vellen die maar beter op de weg kunnen letten...
Vanuit de 9-3 groeten heeft geen zin, zelf niet naar klassieke Saabrijders...
Jammer, was met de 2cv en de Kever wel anders, dan wordt je altijd enthousiast gegroet...
Vanuit jongere modellen reageert met dan meestal niet, zit men je schaapachtig aan te gapen of zijn het idd ouwe vellen die maar beter op de weg kunnen letten...
Vanuit de 9-3 groeten heeft geen zin, zelf niet naar klassieke Saabrijders...
Jammer, was met de 2cv en de Kever wel anders, dan wordt je altijd enthousiast gegroet...
-
shearwater
- In memoriam †
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Seconding shearwater: Ik kijk altijd wel vriendelijk, maar telkenmale onbeantwoord zwaaien geeft me zo'n gevoel van miskenning, dus ik doe het niet meer... Maar ik heb zelf nooit een classic gehad, dus misschien ligt het daaraan. . Wel kijk ik altijd hoopvol of mensen mijn plaathouder of (sinds kort) rescue-saab sticker misschien opmerken, maar ook dat schijnt niet erg op te vallen.
Als ik met mijn klassieke Merc W108 rijd, en kom een zusterschip tegen wordt er meestal wel uitbundig gereageerd, tot soms selfs volgen tot de eerst mogelijk parkeerplaats, uitstappen en handje schudden.
Als ik met mijn klassieke Merc W108 rijd, en kom een zusterschip tegen wordt er meestal wel uitbundig gereageerd, tot soms selfs volgen tot de eerst mogelijk parkeerplaats, uitstappen en handje schudden.
-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
Ik groette vanuit mijn classic ook altijd en ik merkte dat andere classic rijders dit heel vaak ook deden. Ik persoonlijk denk ook dat het toch iets meer voor classic rijders is. Dat zijn toch mensen die vaker nog bewuster ervoor kiezen om in een bepaald type auto te rijden. Daarbij wil ik niet zeggen dat mensen die een nieuwere Saab kopen dit niet bewust doen maar het rijden in een oud beestje roept denk ik onderling nog meer saamhorigheid op. Ik merkte bijvoorbeeld gisteren op , al rijdend in een volvo amazon, dat ook mensen in andere type klassieke auto's beginnen te zwaaien en toeteren. Ik vrees dat dit met nieuwe auto's gewoon minder het geval is. Ik denk dat alle niewe E-rijders ook niet naar elkaar zwaaien omdat ze toevallig hetzelfde merk auto gekozen hebben. Je zou kunnen blijven zwaaien, maar twee klassieke mercedessen zullen daarentegen best hun hand eens op kunnen steken. Je komt er dan ook veel minder van tegen. Zomaar mijn gedachte hierover.
-
®oughne©k
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid