Da gehen wieder einige blöde Hollander mit ihren Sommerreifen...
Ik heb winterbanden, geen enkel probleem in de sneeuw, het wordt wel moeilijker om leuk te glijden........
Mike

dat denk ik ook, als ik weer zo'n slome pipo voor me heb.... zonder winterbandenPer Eklund fan schreef:Zoals ze bij 'ons' in Duitsland zeggen:
Da gehen wieder einige blöde Hollander mit ihren Sommerreifen...![]()
Es gibt immer mehr Hollander mit Winterreifen. So blöt sind sie nicht.Per Eklund fan schreef:Zoals ze bij 'ons' in Duitsland zeggen:
Da gehen wieder einige blöde Hollander mit ihren Sommerreifen...![]()
Ik heb winterbanden, geen enkel probleem in de sneeuw, het wordt wel moeilijker om leuk te glijden........Scheisse!
![]()
Mike
Dat hangt er vanaf wat je ervan verwacht. Wil je vol vermogen de bochten door gummen, dan zal je op droog wegdek met zomerbanden toch nog iets beter uitzijn. Maar in geval van lage temperaturen, nat of besneeuwd wegdek en bladeren of modder op de weg (situaties die erg vaak voorkomen in de winter) zal je met winterbanden vele malen beter af zijn dan op zomerbanden. Enige nadeel is dat de winterbanden door hun samenstelling veel soepeler zijn waardoor het weggedrag "soepeler" wordt.marky schreef:Heb de indruk dat 'winterbanden'een beetje overroepen worden. Heb al verschillende merken gehad, maar echt goede grip bij winterweer heb ik toch niet.
marky schreef:Heb de indruk dat 'winterbanden'een beetje overroepen worden. Heb al verschillende merken gehad, maar echt goede grip bij winterweer heb ik toch niet.