NRC

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » zo 13 nov, 2005 10:35

Laat ik dan maar on topic zijn. Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wat hij/zij mooi vindt om in te rijden. Ik ben opgegroeid in een (wat nu heet) een classic. Van 1 van de eerste modellen tot en met de 900. Ik heb dus een voorliefde voor de oude modellen. Totaal ongefundeerd tenzij je gevoel als valide beschouwd.
Anderen zullen misschien net naar Saab kijken en al de oude bakken maar niets vinden en voor de nieuwe versies kiezen. Ze zien er best chique uit, zullen ongetwijfeld veilig zijn en er zal minder kapot gaan.

Ieder zijn meug... maar ik mijn classic :)

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » zo 13 nov, 2005 11:10

gj9000 schreef:
Thijs O. schreef:zozo ik was me er niet van bewust dat het Lyceumkwartier internationale bekendheid geniet! Of kom je uit deze regio? Waar ligt 'de hoge dennen' eigenlijk? wel een toepasselijke naam voor een zweeds georienteerd gebied, of denk ik iets te veel in stereotypen?(dat er in zweden veel dennen staan?) :roll:
Wel, ik heb er 25 jaar gewoond.... :roll: en las inderdaad de NRC.. :wink:
De Hoge Dennen is een andere wijk van Zeist, min of meer vergelijkbaar met het Lyceumkwartier. Grappig die link met Zweden, had er nog niet bij stil gestaan... :wink: Zweden staat echter vooral vol met sparren..
Maar... we raken nu een beetje :offtopic:
Haha! Leuk. Woon gewoon in een rijtjeshuis in de buurt van de Clomp hoor. NRC: niet elitair. Fijne krant. Sorry omdat ik voldoe aan stereotiepe verwachtingen. Overigens zou ik graag in het Lyceumkwartier oid willen wonen hoor ;)

En nu terug ontopic! :oops:

Plaats reactie