Saab & Mannen
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Re: Saab & Mannen
Lijkt me een prima idee!
(Ik sta zelf tenslotte ook al meerdere keren in het vrouwen topic)
(Ik sta zelf tenslotte ook al meerdere keren in het vrouwen topic)
-
baas99.9000
- Oudlid
Hierbij een foto, gejat uit een ander topic, van wat Saabmannen die er niet vies van zijn om ook onder de skirts te kijken

-
FHR
- Donateur (2x)

Ik kom eraan: morgen even iets plakken en knippen...Margreet schreef:Zijn de heren verlegen?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

gewoon even de poster van het kantoor, die van op 2 wielen met de 99 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Wat een schitterende Saab Niels! Zeer classy die doppen en briljante kleur, helemaal goedNiels van Duijvenboden schreef:
-
turbopilot
- Donateur (7x)

FHR Heeeeeeeeeeel lang geleden
Ik kan het mij nog zo herinneren, stond tussen de toeschouwers.
He daar komt die saab ook weer, zal wel over de kop gaan, hoorde je ze zeggen.
ik was de tel even kwijt, maar het kan de derde keer geweest zijn. hier kon hij niet verder, want tijdens het omrollen bleef de saab haken aan een rechtopstaande spoorbiels.
de keer erop ging beter toen was het hart van de velg andersom erin gelast en werd de spoorbreedte gunstiger.
was trouwens een omgebouwde 2t voorzien van V4.
met die 2t is er eerst ook nog gecrost, na een paar rondjes hing de hele baan onder de rook, ook een manier om concurrentie uit te schakelen.

Ik kan het mij nog zo herinneren, stond tussen de toeschouwers.
He daar komt die saab ook weer, zal wel over de kop gaan, hoorde je ze zeggen.
ik was de tel even kwijt, maar het kan de derde keer geweest zijn. hier kon hij niet verder, want tijdens het omrollen bleef de saab haken aan een rechtopstaande spoorbiels.
de keer erop ging beter toen was het hart van de velg andersom erin gelast en werd de spoorbreedte gunstiger.
was trouwens een omgebouwde 2t voorzien van V4.
met die 2t is er eerst ook nog gecrost, na een paar rondjes hing de hele baan onder de rook, ook een manier om concurrentie uit te schakelen.
-
Roger
- Geregistreerd lid
er is blijkbaar niemand die een foto van hen wil wil maken, terwijl ze over de motorkap liggen. Anders gewoon even de kapper vragen, is wel een beetje fris en nat nu.Margreet schreef:Zijn de heren verlegen?
-
nacra 93
- Donateur

Ja er mag een slotje op het hoogtepunt is bereikt, belachelijk