Coronavirus: wat zijn de gevolgen voor de Saabwereld?
-
Killercave86
- Donateur (2x)

Re: Coronavirus: wat zijn de gevolgen voor de Saabwereld?
The Moscow Times is owned by TMT LLC, which is supported by the Dutch Foundation Stichting Oktober who promotes independent journalism in Russia and is based in the Netherlands. Revenue is generated through donations and advertising.
In review, the Moscow Times has been called a “militant anti-Putin paper, a digest of the Western press with extreme bias in covering events in Russia.” They cover Russian national news, politics and culture for an English language reader
A factual search reveals they have not failed a fact check.
Bron: https://www.google.nl/amp/s/mediabiasfa ... mes/%3famp
In review, the Moscow Times has been called a “militant anti-Putin paper, a digest of the Western press with extreme bias in covering events in Russia.” They cover Russian national news, politics and culture for an English language reader
A factual search reveals they have not failed a fact check.
Bron: https://www.google.nl/amp/s/mediabiasfa ... mes/%3famp
-
jelger
- Geregistreerd lid
Leuk bedacht Rypke.Killercave86 schreef: ↑za 28 mar, 2020 15:43The Moscow Times is owned by TMT ......
Moscow Times schreef:
Ik wist dat je zou komen over MT.the country’s La Stampa daily reported Wednesday, citing high-level political sources.
Honeytraps zijn verleidelijk niet? Kun je het trucje nog even herhalen voor deze publicatie?
Het Engels van de tekst in MT leek me wat toegankelijker dan het Italiaans. Maar dan gaan we wel naar La Stampa. Ook goed. Mijn Italiaans is wat roestig. Hoe zit het met het jouwe?Much of the Russian aid that has arrived in Italy to combat the spread of coronavirus is of little use, say senior politicians in Rome.
Enfin, of het nu wel of geen rommel is, deze "hulp" is niet in het Kremlin bedacht, maar komt uit de kokers van Duitse AfD (Ulrich Oehme) en Italiaanse Lega Nord vertegenwoordigers, waarbij eerstgenoemde het Russische parlementslid Slutsky (van Zhririnovsky's knotsgekke en radicale LDPR partij) hebben benaderd voor een dergelijke "interventie" met "boots on the ground". Als je een beetje kritisch gevoel hebt hoe de hazen lopen in radicaal/uiterst rechts Europa en hun agenda (en hoe die in verhouding staat tot die in Moskou) dan heb je weinig woorden meer nodig.Sabato il colloquio. E c’è chi denuncia: “All’80 per cento forniture inutili, solo un pretesto”
En voor je bovenstaande Il Giornale gaat googlen voor een achtergrond controle, Oehme heeft dat op zijn eigen pagina gedeeld.
Transparantie die we kunnen waarderen.
-
Killercave86
- Donateur (2x)

Niks bedacht bron staat er bij!
En anders staat het ook op wel Wikipedia!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Moscow_Times
En anders staat het ook op wel Wikipedia!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Moscow_Times
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Volgens mij moeten er ook onderdelen in die uit Europa moeten komen, gewoon handje klap plegen anders heeft de usa er ook niks aan,Steve-O schreef: ↑za 28 mar, 2020 10:58Trump heeft die wet uit 1950 ook gebruikt om Philips Medical in de US te verbieden om beademingsapparatuur naar het buitenland (en dus ook NL) te verzenden. Egoïstische bal gehakt, die die is![]()
En gewoon keihard spelen als ie niet wil luisteren.
Ik wil hem wel ff bellen als het moet
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Laat die Donald Trump maar lekker lullen. Intussen is New York hét episch centrum van het coronavirus in de VS.
De New Yorkers weten zich geen raad met de situatie. Door al die geruststellende kletspraat van Donald Trump
heeft het coronavirus zich heel snel kunnen verspreiden.
By the way: de levering van extra beademingsapparatuur is inmiddels op gang gekomen:

Bron: https://www.ed.nl/binnenland/de-eerste- ... ~ab4cbd67/
De New Yorkers weten zich geen raad met de situatie. Door al die geruststellende kletspraat van Donald Trump
heeft het coronavirus zich heel snel kunnen verspreiden.
By the way: de levering van extra beademingsapparatuur is inmiddels op gang gekomen:
Bron: https://www.ed.nl/binnenland/de-eerste- ... ~ab4cbd67/
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Zag het net ook
-
jelger
- Geregistreerd lid
"Leuk bedacht [om er deze twist aan te geven]".Killercave86 schreef: ↑za 28 mar, 2020 18:13Niks bedacht bron staat er bij!
(en niet in de zin van "leuk bedacht [die fictie]"). Zie je het onderscheid?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik heb net ff nieuwsuur gekeken ik heb maar 1 conclusie K Chinezen
Lekkere politieke spelletjes worden er gespeeld
Lekkere politieke spelletjes worden er gespeeld
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Misschien is het al gezegd maar je hebt meer kans op een auto ongeluk als dat je op de IC komt met corona 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Vandaag 454 nieuwe opnamen, denk je dat er dagelijks 454 ongelukken gebeuren? Ik betwijfel het. En dan dus niet een paaltje een klein zetje geven met een minideukje tot gevolg, maar redelijk ernstig (anders is het niet echt een “ongeluk” te noemen imho).
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Tanisha reageert soms wat te impulsief.... 
-
gj900
- Donateur (9x)

Toch wel geinig om dat uit jouw pen te zien komen
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ja dat zegt mijn collega ook regelmatig...... 
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Ga die aan het einde van het jaar nog maar eens op jaarbasis vergelijken.Sapphire schreef: ↑za 28 mar, 2020 21:41Vandaag 454 nieuwe opnamen, denk je dat er dagelijks 454 ongelukken gebeuren? Ik betwijfel het. En dan dus niet een paaltje een klein zetje geven met een minideukje tot gevolg, maar redelijk ernstig (anders is het niet echt een “ongeluk” te noemen imho).tanisha schreef: ↑za 28 mar, 2020 20:33Misschien is het al gezegd maar je hebt meer kans op een auto ongeluk als dat je op de IC komt met corona![]()