Saab & Vrouwen. ( > 1.000.000 keer )
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Saab & Vrouwen
Ben normaal niet zo van de 9-3 estate , maar deze heeft toch wel een lekker kontje 
-
ghulst
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bijzondere velgen!!ghulst schreef: ↑vr 26 jan, 2024 17:57Bladerend door Pinterest voor motor-ideeën, kreeg ik nog wat Saab suggesties van het algoritme:
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Ik heb haast het idee dat die foto's ergens uit een folder voor tuning materialen voor Saab's hebben gestaan of zo. Ik kan helaas de herkomst van de foto's niet terugvinden.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Leuke speurtocht. Als ik een schatting mag doen: gezien de kleur (platinum blue, denk ik) en de bumperverlengers (hard plastic) zal het een uitgave voor modeljaar 1984 of 1985 zijn geweest.ghulst schreef: ↑vr 26 jan, 2024 18:29Ik kan helaas de herkomst van de foto's niet terugvinden.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Saab & Vrouwen
Een korte zoektocht op het interweb geeft aan dat deze foto’s ook al in 2012 in dit draadje geplaatst zijn. Al was er toen geen discussie over. 
Het enige dat ik dacht te kunnen vinden, is dat een bedrijf met de naam JJD soortgelijke velgen maakte als de bovenste van de twee met de BBS-achtige spaken.
Maar toen ik nog even verder keek, zag ik dat ze bij de ene set velgen JD of JP als logo draagt en bij de andere denk ik daar Rial in te zien. Hoewel er JD op het logo staat, zouden dit heel goed de Rial R15 kunnen zijn.
Het enige dat ik dacht te kunnen vinden, is dat een bedrijf met de naam JJD soortgelijke velgen maakte als de bovenste van de twee met de BBS-achtige spaken.
Maar toen ik nog even verder keek, zag ik dat ze bij de ene set velgen JD of JP als logo draagt en bij de andere denk ik daar Rial in te zien. Hoewel er JD op het logo staat, zouden dit heel goed de Rial R15 kunnen zijn.