Verhip, dat was een Honda RC30!! Zonde zeg.RoccoH schreef:ah, de foto's van de laatste post op pagina 1!Style&Co schreef:over die foto's: wat een verschrikkelijk ongeluk moet dat zijn geweest!![]()
die auto ligt half doormidden. Is daar nog iemand levend vanaf gekomen? Lijkt me haast van niet.![]()
ik denk niet dat iemand dat heeft overleefd... zag trouwens laatst ook een zelfde golfje (III?) ergens staan, was rechtsvoor frontaal ergens tegenaan gereden. motorblok was aan de rechterkant een meter naar achteren verplaatst, gewoon vlak van de versnellingsbak afgeschoven en de beenruimte voor de passagier was gekrompen tot 0,0 mm...leek wel of de auto van karton was gemaakt in plaats van plaatstaal...
SAAB-rijders op twee wielen
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
scorpio
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
Dirkson
- Geregistreerd lid
Ik zie deze topic helaas nu pas. Heb zelf tevens een rood/witte CB 1000 Super Four, oftewel Big One uit 1994. Helemaal standaard, oogt als nieuw en rijdt als de brandweer.
Volgens de weersverwachting is het komend weekend zonnig en droog. Tijd om even koude lucht te happen en en passant de accu op peil te houden.
Zie tot mijn genoegen hier allemaal zeer fraaie fietsen de revue passeren. Zeker ook de 'kleintjes' zoals de wat mij betreft onsterfelijke RD 200 en de GT 380. Ik vind de laatste zelfs fraaier dan zijn beroemde grote broer, de 750 GT Waterbuffel. Het geluid van zo'n accelererende 380 is onvergetelijk.
Volgens de weersverwachting is het komend weekend zonnig en droog. Tijd om even koude lucht te happen en en passant de accu op peil te houden.
Zie tot mijn genoegen hier allemaal zeer fraaie fietsen de revue passeren. Zeker ook de 'kleintjes' zoals de wat mij betreft onsterfelijke RD 200 en de GT 380. Ik vind de laatste zelfs fraaier dan zijn beroemde grote broer, de 750 GT Waterbuffel. Het geluid van zo'n accelererende 380 is onvergetelijk.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ooohhhh, was jij dat die op de Ring door die dame met dat busje werd gepasseerd?EvelKnievel schreef:In m'n vrije tijd rij ik zoveel als mogelijk op m'n Hayabusa:
Reed zelf een Kawasaki GPZ550. Op mijn verlanglijstje staan een GPZ900R met anti-duik-systeem en een Indian van een nog nader te bepalen type.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Ja en ze was nog blind ook..hahahaSteve-O schreef:EvelKnievel schreef:In m'n vrije tijd rij ik zoveel als mogelijk op m'n Hayabusa:
Ooohhhh, was jij dat die op de Ring door die dame met dat busje werd gepasseerd?![]()
Reed zelf een Kawasaki GPZ550. Op mijn verlanglijstje staan een GPZ900R met anti-duik-systeem en een Indian van een nog nader te bepalen type.
Gpz900..ook zo'n beetje uit het jaar kruik
-
EdjeK
- Geregistreerd lid
-
ronald95
- Geregistreerd lid
-
staggie
- Geregistreerd lid
Mijn vriendin heeft een Yamha Fazer 600 van 2003 en ikzelf heb een Honda Hornet 600 met ABS van 2007.
[img][img]http://img204.imageshack.us/img204/9540 ... xs5.th.jpg[/img]
[/img]
[img][img]http://img204.imageshack.us/img204/9540 ... xs5.th.jpg[/img]
[/img]
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
EdjeK
- Geregistreerd lid
Dank jemarq101 schreef:ohhhhhhh wat een mooie streetfightert. Martin Frames worden zeldzaam
Blok cb900?
Brug Blade
Kontje Ducati
Vork: Suz?
Schijven: ISR EBC of std?
Uitlaat......
Blok inderdaad cb900
brug cbr600rr met hayabusa 6j achtervelg (200 brede band)
Kontje duc (wie heeft hem niet
Hayabusa voorvork met voorwiel en 6-zuiger remmen.
Uitlaat wordt nog gebouwd ,komt een turbo op ,blok wordt veranderd naar een yamaha fj1200 (opgeboord naar 1314 cc )blok
Inderdaad zijn Martin frames schaars aan het worden ,wel mooie chroom-molybdeen stalen frames
Gr
Ed