Saab modelauto's
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Re: Saab modelauto's
Valt me op dat er nauwelijks mooie, goedgelijkende Saab modellen zijn te vinden. Zag wel dat IXO met een prachtige 96 is gekomen. Een Saab 96 V4 Rally Sweden 1972. Hoewel IXO de hebbelijkheid heeft zijn modelauto's fractioneel groter te maken dan 1 op 43.
Het wachten is op een fatsoenlijke 99 turbo. Een 90 zou mooi zijn... Okay, een 900 ook, vooruit.
Het wachten is op een fatsoenlijke 99 turbo. Een 90 zou mooi zijn... Okay, een 900 ook, vooruit.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Aan nieuwe SAAB miniaturen ontbreekt het alvast niet. Welliswaar vooral 9-3SS en 96.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
... Ben vergeten te antwoorden op iemand die mijn posting had gelezen dat er nauwelijks Saab modellen zijn te vinden. Hij had een 99 turbo meen ik in de aanbieding waarbij de details aan het ongelofelijke grenzen. Zijn berichie gedelete.
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Er zijn fraaie modellen van de 99 turbo van Rob Eddie, in 4 kleuren. Het betreft de 2-deurs.
Erg duur, voor minder dan 80 euris zal het ws. niet lukken. Ik vind ze wel mooi, erg degelijk ook, allemaal metaal.
Moppersmurf
Erg duur, voor minder dan 80 euris zal het ws. niet lukken. Ik vind ze wel mooi, erg degelijk ook, allemaal metaal.
Moppersmurf
-
SimonA50
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Taafje heeft `m!!GRIFFIN schreef:Bij de SAAB dealer kan je hem (de zwarte 900 classic van Del Prado) waarschijnlijk niet krijgen, maar je vind hem nog gemakkelijk op beurzen. Op veilingen zoals eBay vind je ze ook nog gemakkelijk, en meestal voor niet meer dan 15€.
En voor een stuk minder dan die prijs hierboven, nieuw in doos
-
verde900
- Donateur

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
boxeruitzoetermeer
- Geregistreerd lid
Saab 900 Turbo donkerrood
Vandaag op de rommelmarkt in de Dorpsstraat in Zoetermeer.....
Beetje grabbelen en wat vind ik...een model van de 900 Turbo !!
De man wist niet wat hij ervoor moest vragen. Uiteindelijk zonder afdingen € 0,50 betaald....hahahaha, een heerlijk gevoel

Beetje grabbelen en wat vind ik...een model van de 900 Turbo !!
De man wist niet wat hij ervoor moest vragen. Uiteindelijk zonder afdingen € 0,50 betaald....hahahaha, een heerlijk gevoel

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Saab 900 Turbo donkerrood
boxeruitzoetermeer schreef:...Uiteindelijk zonder afdingen € 0,50 betaald....
Je kunt hem zo doorverkopen voor 50 euro, zelfs met die barst in het raam, een winst van 10000%...
-
michiel
- Donateur (2x)

Re: Saab 900 Turbo donkerrood
Leuk ding, dat model!

Dan vergeet je de investering, het is 9.900 % winst.72sonett3 schreef:Je kunt hem zo doorverkopen voor 50 euro, zelfs met die barst in het raam, een winst van 10000%...![]()
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
Is deze al langsgekomen?
http://www.neoscalemodels.com/products. ... rMake=Saab
De 95's van Neo zijn fantastisch. De 900 is in ontwikkeling en ik zag zelfs al ergens dat de 99 er ook aan komt.
http://www.neoscalemodels.com/products. ... rMake=Saab
De 95's van Neo zijn fantastisch. De 900 is in ontwikkeling en ik zag zelfs al ergens dat de 99 er ook aan komt.
-
shearwater
- In memoriam †
modelletjes te koop
Ik heb nog drie Saabmodelauto's waar ik wel vanaf wil. Betaal me de gangbare prijs voor deze modellen en ze zijn van jou. Ik heb er geen verstand, maak daar ajb geen misbruik van.
Het betreft een Rode Tekno 99. Is helemaal gaaf (op de foto is wat stof te zien), alleen geen doosje erbij.

en een 96 Rally-uitvoering van Corgi (compleet met showdoosje)

En een 900 van Burago. Deze is uniek omdat ik hem zelf gespoten heb in cherry red (iets wat daar dicht bij kwam) en beige interieur. Alle details zijn handgeschilderd.

Het betreft een Rode Tekno 99. Is helemaal gaaf (op de foto is wat stof te zien), alleen geen doosje erbij.

en een 96 Rally-uitvoering van Corgi (compleet met showdoosje)
En een 900 van Burago. Deze is uniek omdat ik hem zelf gespoten heb in cherry red (iets wat daar dicht bij kwam) en beige interieur. Alle details zijn handgeschilderd.