Saab horloges
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
-
Rutger77
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
millerman
- Donateur (3x)

-
Pelendur
- Geregistreerd lid
Inderdaad. De kwaliteit er van is niet echt super. Maar goed, voor gemiddeld een tientje of 6 a 8 moet je ook niet te snel klagen. Hij kan tenslotte altijd nog dienst doen als 'hebbeding'.
Ik kan zo snel even geen foto van de zijkant maken maar kan je vertellen dat hij ongeveer 0,8cm dik is.
Het is zeer zeker niet zo'n overdreven groot apparaat wat iedereen zou moeten kunnen zien.
Gewoon beschaaft.
Ik kan zo snel even geen foto van de zijkant maken maar kan je vertellen dat hij ongeveer 0,8cm dik is.
Het is zeer zeker niet zo'n overdreven groot apparaat wat iedereen zou moeten kunnen zien.
Gewoon beschaaft.
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
m@®©
- Geregistreerd lid
Tja Rutger, IWC kost nu eenmaal wat en zeker MARK XII. En alstie dan ook nog es in titanium is én gelimiteerde oplage, dan ben je helemaal aan de beurt. Heb zelf een MARK XV Flieger, ook fraai, loopt maar 2 seconden per maand voor...Rutger77 schreef:Dit lijkt wel een echte IWC, bij een betrouwbaar adres (ik heb een van mn eigen klokkies ook in die winkel gekocht), al vind ik 4000 EUR best veel voor zo'n simpel horloge. Niet zo gek dat hij al meer dan 2 jaar te koop staat.
http://www.steinermaastricht.nl/forms/o ... TEMID=1608
-
siccojan
- Donateur

als mijn herinnering me goed bedient herinner ik me een advertentie met prijs van 1500DM, in een tijd dat dat een boel geld was natuurlijk...900 SE C schreef:Had gehoord dat je die er - om niet - bij kreeg ?! Was laatst 1 te koop via chrono24!siccojan schreef: IWC Monte Carlo (geel in Duitsland als optie verkrijgbaar bij de MC cabrio lang lang geleden). Groet, Sicco Jan
Groet, Sicco Jan
-
siccojan
- Donateur

als mijn herinnering me goed bedient herinner ik me een advertentie met prijs van 1500DM, in een tijd dat dat een boel geld was natuurlijk...900 SE C schreef:Had gehoord dat je die er - om niet - bij kreeg ?! Was laatst 1 te koop via chrono24!siccojan schreef: IWC Monte Carlo (geel in Duitsland als optie verkrijgbaar bij de MC cabrio lang lang geleden). Groet, Sicco Jan
Groet, Sicco Jan