Bericht
door collega » di 14 mar, 2023 16:04
In de eerste plaats: ik had altijd een CD-wisselaar. Maar inmiddels ben ik over op een Kenwood tuner met navigatie; en die draait op Android Auto (of Apple, maar ik ben niet van de apple's).
Iig: ik heb Spotify ontdekt. Dat viel in het begin tegen: het geluid van de gewone Spotify streams op een Harman Kardon installatie. Inmiddels heb ik hem op "Enhanced" gezet (betere audio). Dat kost wel wat extra bits en bytes, maar levert een veel betere geluidskwaliteit op,
Ik ben ook overgegaan op een playlist die veel door elkaar speelt in plaats van een CD'tje. Soms nog wel overigens
Inmiddels heb ik op mijn GOAT-playlist zo'n 180 uur muziek verzameld, een combinatie van wereldmuziek, punk, hardrock, klassiek en nieuwe Indierock (en wat gouwe ouwe top 2000 spul).
Mijn meest gedraaide muziek op Spotify is Arab Strap, een Schotse band, beetje somber, zanger met een gruizige stem. Aanbevolen. Ik heb ze ook in Nijmegen zien optreden.
En verder draai ik veel Oosterse muziek, mn Turks (Altin Gün, Merel Polat), maar ook Pakistaans (Arooj Aftab, heel mooi en Jazzy). en Nick Cave natuurlijk