SAAB-rijders op twee wielen
-
Jeroentjuh
- Geregistreerd lid
-
el-barro
- Donateur (2x)

-
Rick-Aero
- Geregistreerd lid
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

De eerste een GSX400E , een na een jaartje rijden kwam de tussenpersoon met de opmerking, "weet je wel dat die 4 kw te veel heeft voor je rijbewijs?"
dus in de verkoop, was dus onverzekerd.

Toen voor het laatste 25kw seizoen een goedkope ballefiets een GN250. Alles was beter dan een seizoen niet rijden.

Na de 25kw periode kocht ik van een kennis een BMW K100 LT uit 88. Diegene die dat gevaarte nu heeft bezit nu een schat aan nieuwe onderdelen, wat heb ik die vaak uit elkaar gehad, duits wanproduct.

Ging toen weer terug naar de zoefzoeki's en kocht een nieuwe V-Strom

Heb daarvan helaas maar 3 maand plezier gehad dit jaar want 30 mei reed een kennis van me met een GS me van achter aan en sindsdien heb ik deze Vstrom met ABS.

Toen voor het laatste 25kw seizoen een goedkope ballefiets een GN250. Alles was beter dan een seizoen niet rijden.

Na de 25kw periode kocht ik van een kennis een BMW K100 LT uit 88. Diegene die dat gevaarte nu heeft bezit nu een schat aan nieuwe onderdelen, wat heb ik die vaak uit elkaar gehad, duits wanproduct.

Ging toen weer terug naar de zoefzoeki's en kocht een nieuwe V-Strom

Heb daarvan helaas maar 3 maand plezier gehad dit jaar want 30 mei reed een kennis van me met een GS me van achter aan en sindsdien heb ik deze Vstrom met ABS.

-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
Ik heb nog een Honda CB750 uit '74, beetje aangepast ooit. Pothelmpje op, peukie in m'n hoofd en ragge. Ding is trouwens niet stuk te krijgen, heb hem nu 12 jaar en tot nu toe alleen nog maar een schakelvork krom gehad door mijn onbenullige schakelwerk (zonder koppeling vaak opschakelen, gaat sneller)

-
GHIA
- Geregistreerd lid
marq101 schreef:Wel een beetje een genante motor hoor
Hoi marq101,
Je hebt toch geen babbels over mijn GNtje hoop ik.
Elke motor heeft zo zijn voor en nadelen.
Maar als je veel fun wil hebben en echt tot de max wil gaan is zo'n motor perfect.
Op deze motor heb je bij 90 al het gevoel dat je knoert hard gaat.
Ik kan dus lekker toeren op plekken waar de 'moderne' motorrijder niet komt, omdat hij daar niet hard genoeg kan.
Veel mensen houden het echter niet lang vol op zo'n een pitter, ze zijn te verwend ....
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)