Is dit niet mijn ex Viggen die ik uit Oostenrijk naar Nederland verkocht heb ?ofr schreef: ↑zo 04 aug, 2024 21:14
Op weg naar de pretour in Denemarken
Start Gråsten vandaag
Morgen gaat het beginnen
Show je vakantie combinatie
-
steirerman77
- Donateur

Re: Show je vakantie combinatie
-
Henk-Jan
- Donateur

Het was weliswaar niet op vakantie, maar het is wel een combinatie

-
pieter37
- Geregistreerd lid
-
Sonab
- Donateur (4x)

-
martinphili
- Geregistreerd lid
Nog de oude Saab maar wel de nieuwe tent: Norfolk

Over drie weken richting Venetië met de nieuwe Saab (die er net zo uit ziet) met dezelfde tent.

Over drie weken richting Venetië met de nieuwe Saab (die er net zo uit ziet) met dezelfde tent.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Leuk! Welk deel rond Venetië? Zeker 10 jaar geleden dat ik daar was. In de buurt van Caorle. Met de Vaporetto naar Venetië is wel leuk! Als je er ooit eerder was, weet je het wel: muggen... De drogisterijen zijn tot laat in de avond open om anti-muggen spullen te verkopen. Maar het beste werkt toch een Nederlands product: als je een stopcontact hebt: antimuggen-stekker van HG, te koop bij Gamma. Dat helpt.martinphili schreef: ↑za 26 apr, 2025 19:23Over drie weken richting Venetië met de nieuwe Saab (die er net zo uit ziet) met dezelfde tent.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet precies weet waar precies we gaan zitten. Mijn vrouw regelt dat allemaal, het is haar reis, ik chauffeer alleen maar 
De reis loopt vanaf Noordwijkerhout naar Stuttgart (Mercedes museum) en via Tirol naar Venetië. Daarna via Brescia (Mille Mille museum) richting Milaan (Alfa Romeo Museum) en vervolgens via Lyon weer omhoog door Luxemburg weer terug naar Noordwijkerhout. Je ziet: er zit gelukkig ook wat voor mij bij
En natuurlijk pikken we er nog wat bergpassen bij.
De Saab is goed onder handen genomen door Sapphire, daar hebben we vertrouwen in.
Bedankt voor de tip over de muggen, mijn vrouw is een echte muggenmagneet en behoorlijk gevoelig daarvoor.
De reis loopt vanaf Noordwijkerhout naar Stuttgart (Mercedes museum) en via Tirol naar Venetië. Daarna via Brescia (Mille Mille museum) richting Milaan (Alfa Romeo Museum) en vervolgens via Lyon weer omhoog door Luxemburg weer terug naar Noordwijkerhout. Je ziet: er zit gelukkig ook wat voor mij bij
De Saab is goed onder handen genomen door Sapphire, daar hebben we vertrouwen in.
Bedankt voor de tip over de muggen, mijn vrouw is een echte muggenmagneet en behoorlijk gevoelig daarvoor.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Mocht je nog een alternatief willen hebben: vanaf Venetië naar het noorden, langs Slovenië naar Oostenrijk voor dit: http://www.auto-museum.at Het Porsche-museum waar het allemaal begon: Gmünd.
ik weet niet of hiet iets voor jullie is (natuurlijk): op het schiereiland van Jesolo naar het westen rijdend kom je op Punta Sabbioni. Vanaf daar is het wel leuk om met de boot naar Venetië te varen. Of naar de eilanden Murano en Burano. De Vaporetto vaart dan door kanaaltjes van de lagune. (Mijn vrouw en ik zeilen beiden, dus we vinden dat wel interessant...) Parkeren was 10 jaar geleden makkelijk bij Punta Sabbioni.
Nog even over muggen... in Italië verkopen ze een soort 'pen' die je op de muggenbult kunt zetten en met een druk op een knopje komt er een zwak stroomstootje uit, gecentreerd op de jeukende plek. Gek genoeg(?) helpt dat prima tegen de jeuk. Alsof je het verdooft!
ik weet niet of hiet iets voor jullie is (natuurlijk): op het schiereiland van Jesolo naar het westen rijdend kom je op Punta Sabbioni. Vanaf daar is het wel leuk om met de boot naar Venetië te varen. Of naar de eilanden Murano en Burano. De Vaporetto vaart dan door kanaaltjes van de lagune. (Mijn vrouw en ik zeilen beiden, dus we vinden dat wel interessant...) Parkeren was 10 jaar geleden makkelijk bij Punta Sabbioni.
Nog even over muggen... in Italië verkopen ze een soort 'pen' die je op de muggenbult kunt zetten en met een druk op een knopje komt er een zwak stroomstootje uit, gecentreerd op de jeukende plek. Gek genoeg(?) helpt dat prima tegen de jeuk. Alsof je het verdooft!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
@95TT: ik zie in je onderschrift dat je een 900 in de kleur 'midnight blue' hebt. heeft Saab in de jaren na 1980 de tint van 'midnight blue' veranderd? want de kleur 'midnight blue' zoals ik 'm ken is meer in de richting van 'heel erg donkerpaars', dan blauw.
gewoon uit nieuwsgierigheid.
mijn vakantiecombi wordt een samenstel van Baksteen (Volvo V70, bij gebrek aan een Saab cabrio, die nog steeds op mijn verlanglijstje staat) met motortrailer met daarop de Honda Pan European 1300, voor een weekje Normandië, begin juni.
mijn vakantiecombi wordt een samenstel van Baksteen (Volvo V70, bij gebrek aan een Saab cabrio, die nog steeds op mijn verlanglijstje staat) met motortrailer met daarop de Honda Pan European 1300, voor een weekje Normandië, begin juni.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Deze foto zeg! Zou m zo willen komen stelen
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Leuke vraag, want dat vroeg ik mezelf ook af toen ik de GLE kocht:) Mijn 900 GLE en mijn 9-5 zijn beide midnightblue. Maar inderdaad totaal verschillend van kleur. De 9-5 is hoe jij omschrijft, een bijna paars achtige gloed. Allebei op hun eigen manier mooi:)Jungleman schreef: ↑di 29 apr, 2025 9:17@95TT: ik zie in je onderschrift dat je een 900 in de kleur 'midnight blue' hebt. heeft Saab in de jaren na 1980 de tint van 'midnight blue' veranderd? want de kleur 'midnight blue' zoals ik 'm ken is meer in de richting van 'heel erg donkerpaars', dan blauw.