Show je vakantie combinatie
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Re: Show je vakantie combinatie
@Tissa hahaha ja oude Saabs zijn gewoon hele fijne reisgenoten. Ik verkies ‘m niet voor niks boven de 9-5 
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Hoi Martin,Over drie weken richting Venetië met de nieuwe Saab (die er net zo uit ziet) met dezelfde tent.
Wat heb je gekocht?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Wat ik terug heb gekocht?

Zoals ik al schreef ziet hij er hetzelfde uit als de oude. De nieuwe is een jaar jonger, iets van 140.000 minder op de teller en er zit een 2.0 turbo motor in in plaats van de oude 2.0 i
Er zit inmiddels al heel wat werk in -vooral gedaan door Sapphire- om hem weer op punt te krijgen en er zijn nog steeds een paar dingetjes te doen maar die komen nog wel
Maar het rijdt héérlijk!

Zoals ik al schreef ziet hij er hetzelfde uit als de oude. De nieuwe is een jaar jonger, iets van 140.000 minder op de teller en er zit een 2.0 turbo motor in in plaats van de oude 2.0 i
Er zit inmiddels al heel wat werk in -vooral gedaan door Sapphire- om hem weer op punt te krijgen en er zijn nog steeds een paar dingetjes te doen maar die komen nog wel
Maar het rijdt héérlijk!
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Mooi hoor!
En best bijzonder dat je er één hebt kunnen vinden in dezelfde kleur; heb je daar bewust voor gekozen?
Wat ik ook apart vind; die "Suixtil" sticker op de zijruit. Dat merk maakt hele mooie autosport gerelateerde kleding en accessoires.
Ik heb begrepen dat de oude Fangio ook in race overalls en handschoenen van dat merk rondreed. Echt heel stijlvol.
Zelf heb ik er een mooie pet van aangeschaft.
Veel plezier met je nieuwe auto!
Grtz
Rob
En best bijzonder dat je er één hebt kunnen vinden in dezelfde kleur; heb je daar bewust voor gekozen?
Wat ik ook apart vind; die "Suixtil" sticker op de zijruit. Dat merk maakt hele mooie autosport gerelateerde kleding en accessoires.
Ik heb begrepen dat de oude Fangio ook in race overalls en handschoenen van dat merk rondreed. Echt heel stijlvol.
Zelf heb ik er een mooie pet van aangeschaft.
Veel plezier met je nieuwe auto!
Grtz
Rob
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Dank voor de goede wensen
En inderdaad, Suixtil was ooit de maker van Fangio's racekleding. Het merk ging failliet omdat ze niet meegingen met de tijd en geen brandwerende racekleding wilden (of konden) produceren. Iemand uit Hongkong kocht de naam en zette er een nieuwe kledinglijn mee op, waaronder dat petje.
Ik zocht eigenlijk geen nieuwe 900 ng maar werd getipt door Joep , hier vooral bekend als Joep 97. Als het geen Sky Blue was geweest had ik beslist niks gekocht maar dit was een niet te weerstane upgrade.
Ik zocht eigenlijk geen nieuwe 900 ng maar werd getipt door Joep , hier vooral bekend als Joep 97. Als het geen Sky Blue was geweest had ik beslist niks gekocht maar dit was een niet te weerstane upgrade.
-
noknokius
- Geregistreerd lid
Dit jaar voor de laatste keer met het gezin in de Camplet op vakantie. Voor na het vouwwagen tijdperk hebben we een daktent aangeschaft die we vandaag even in orde hebben gemaakt.

-
Sonab
- Donateur (4x)

-
Rik H.
- Donateur (4x)

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Wachtend op de nieuwe Schlauch in Bad Urach:

Korte ritjes en afsluiten met een flesje Weisswein. Het leven had slechter kunnen zijn

Korte ritjes en afsluiten met een flesje Weisswein. Het leven had slechter kunnen zijn
-
1001760
- Donateur (2x)

Zuur zeg!Rik H. schreef: ↑wo 18 jun, 2025 15:00Mooi vakantiekiekje van vorige week tijdens een rondrit op de Zuid-Hollandse en Zeeuwse eilanden, genomen bij Oosterland gemeente Schouwen-Duiveland.
![]()
De kwaliteit van de foto's wordt overigens wel steeds beter.
het sepia filter geeft een mooie nostalgische sfeer.
Kan zo in de folder.
-
Techman
- Donateur (4x)

In Limburg op Panorama camping colmont.

-
LarsJanse
- Donateur

Het blijft een goede combi, Saab met een de Waard tent. Over paar weken post ik ook iets soortgelijks
-
coppe218
- Donateur (3x)

In Zweden. Wat een mooi land. Voor ons de eerste keer dat we hier zijn, maar zeker niet de laatste.