SAAB-rijders op twee wielen

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » ma 13 okt, 2008 11:19

Ja.... ehhhh.... :oops:

Hij is wel klein, t'is ook geen motor voor echt lange afstanden.

Een passagier meenemen......... :? , kun je ook maar beter laten.

Door zijn maten en lage gewicht, wel een handig fietsje, wat door zijn geluid wel een motor blijft.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VQX1tajrKBw&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VQX1tajrKBw&hl=de&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Starten van dit soort 1-cilinder beestjes is wel een kunst, hier een Yamaha SR500:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/REaYbuUNYRg&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/REaYbuUNYRg&hl=de&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

@marq101

'aan te duwen'

Dat zul je niet snel zien, een 400 kun je niet aanduwen .... :donot: ... :besserwisser: ... :wink:

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 13 okt, 2008 12:49

knieknappers noemen we die dingen...doet zoooo zeer als je het verkeerd doet.

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » ma 13 okt, 2008 19:24

'Knieknappers' ... 8)

Ik denk dat de meeste de ontsteking ook 'ietsje' later 'houden' :wtf2:

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » ma 13 okt, 2008 23:05

Jaa! zo'n GN400 heb ik ook nog gehad, voor een paar honderd gulden jaren plezier, ideaal voor in de stad. Maar inderdaad: iedereen blijft tegen je roepen dat het een meisjesbrommer is, en vergeten dan dat aantrappen, en dat ongelofelijke getril waardoor je je kaken goed op elkaar moet houden anders vliegen de vullingen uit je mond.
Passagier lukte bij mij prima, maar wij zijn allebei niet erg lang.
Nu een 400T als stadsfiets. Ook onverwoestbaar!

dwars
Geregistreerd lid

Bericht door dwars » do 23 jul, 2009 22:10

TADAAAAAAAAAAAAAA, nieuw gehaald! :twisted: KTM 990 EFI ABS

"slim shady" is zeer handelbaar. Alsof je op een brommert zit, zo licht en vanzelfsprekend voelt alles aan. Ondertussen met hoogst illigale snelheden aan ut vegen door ut Limburgse heuvelland :-X slechte wegen bestaan niet, de WP's strijken echt alles glad als een biljartlaken. Spontane wheely's alsof ut niks is. Elke bocht een uitdaging. Man heeft dit ding een hoog hooligan gehalte

foto's

Afbeelding

Afbeelding

ow ja: boven de 200km/h (duitse autobahn, beginnen die Pirelli noppenbanden beetje te trillen :lol:

2 dagen en 900 km verder wat een ongeloofelijke kl*te brommert zeg :shock: Dit haalt echt het slechtste in een motard naar boven. Als ik aan ut eind van dit jaar mijn rijbewijs nog heb is het meer geluk dan verstand

Nog de pliessie ermee verschrokken, ik kwam die s*kkels tegen in een bocht hier in ut machtige limburgse heuvelland waar ik op volle stoombootsterkte doorheen kwam geragt en de mannen gingen ff rechtop zitten in hun jolf en verekten bijna hun nekspieren, maar keren of volgen was er niet bij . Ben wel maar gelijk afgeslagen ri onverhard weggetje. :lol:

maar ook onverhard loopt deze KATEEM alsof ie gestolen is, tering wat een gemak waarmee je alles doet. jumps, modder of gravel, maakt geen reet uit. je vliegt er met gemak met deftige snelheid overheen. Had ik nooit durven dromen. Voor je gevoel ben je met een XTje 600 of zoiets onderweg.

maar je wil ook helemaal niet rustig aandoen met dit hok, raggen en gummen en wheely's, yipiayeeh *. ik ben helemaal content, dit is beter dan sex

Gaat niet over hoop ik? :wink:

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » do 23 jul, 2009 22:17

naast de zich alsmaar uitbreidende collectie saabs gek op mijn honda transalp

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » za 25 jul, 2009 14:02

naast 2 Saabs ook 2 motoren ja: Suzuki RF900R 1996 en een GSX750F 1991 :)

Flagg
Geregistreerd lid

Bericht door Flagg » za 25 jul, 2009 19:11

he d'r is ook een brommer topic. :)

Ik rijd nu een sv650n.

Hiervoor een kawa zxr750r (ja dé RR uit 1991 :) ) deze gaf nadat ik een porsche turbo het nakijken had gegeven dusdanig ernstige rooksignalen komend vanuit de meest onplezierige plekken, dat ie naar en opkoper is gegaan. Achteraf heel blij mee gezien de SV een ontzettend lekker gooi en smijt motor is. :twisted:

En daarvoor een suzuki intruder.

Volgende wordt een Benelli TnT 1130.

wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » zo 26 jul, 2009 22:45

30 juli theorie-examen, 18 augustus AVB... Motor komt er binnenkort...

ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ingka » ma 27 jul, 2009 12:43

yep ...

moter maaier

Afbeelding

voor mij niets minder dan 4 wielen :wink:

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » ma 27 jul, 2009 13:08

Net als de topicstarter jáááren terug al aangaf, de beste combi is samen met een Soes SV650S met een lekker krachtige v-twin :)

patel
Geregistreerd lid

Bericht door patel » di 04 aug, 2009 22:45

Ik zal binnen kort de foto's erbij plaatsen
de huidige motoren hier zijn:
Een Harley Davidson Sportster 1200 en een kawasaki Vn800 classic
Hiervoor een
Suzuki cs650-cl
Honda sevenfifty
Honda vt750-c

Auto's
Nissan Sunny
Renault Megane
Renault 4
Renault 11
Renault 19
Suzuki Grand Vitara.

www.pazo.nl

dit zijn de autos en motoren die we hebben en gehad hebben

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 04 aug, 2009 22:53

Flagg schreef:
Hiervoor een kawa zxr750r (ja dé RR uit 1991)
Da's dan weer jammer dat je die niet meer hebt. Best een Cultding...en je had de flatslides van dat ding eens een keer op een 16v kunnen plakken

Afbeelding

gustav
Geregistreerd lid

Bericht door gustav » vr 14 aug, 2009 21:54

Hoi,

Ik heb m'n motorrijbewijs al sins m'n 18e na jaren gecrosd en enduro gereden te hebben ben ik eind tachtiger jaren wegmotor gaan rijden.
Eerst heb ik 3 verschillende guzzi's gehad, waar ik met heel veel plezier heel veel km's mee heb gemaakt.
In 97 heb ik mijn eerste gs (1100) gekocht, daar heb ik er nog 2 van gehad de 1150 en de 1200.

De gs is en was gewoonweg een geweldige motor maar toch wilde ik wat anders en sinds maart dit jaar rijd ik de ktm smt.
En de eerste 10000 km zitten er op en kan niet anders zeggen dan wat een geweldige motor.
Ik heb 'm pas uitgeprobeert in de dolomieten en dan zit je de hele dag met een smile van oor tot oor op de motor.
(sorrie verhaal is wat lang geworden maar ben dan ook meer motorrijder dan autorijder)

Groetjes

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » vr 14 aug, 2009 22:14

Ik heb een Ducati ST2 uit 2001, heerlijke machine, mooi geluid incl. de ratelende droge koppeling
Verder rijdt ik nog wel eens op de 73-er Electra Glide HD van mijn vader.

Plaats reactie