In één keer goed, alleen een opmerking over bevestiging van de uitlaat. Door de lage 205/50 banden raakt die vaak verkeersdrempels e.d. en wil een beugel nog wel eens wat verschuiven.
Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Gisteren met de '95 900SE weer een nieuwe ITV (APK) gehaald
In één keer goed, alleen een opmerking over bevestiging van de uitlaat. Door de lage 205/50 banden raakt die vaak verkeersdrempels e.d. en wil een beugel nog wel eens wat verschuiven.
-
Alex B
- Geregistreerd lid
De Sonett van stal gehaald en er voor het eerst dit jaar mee gereden. De wegen hier in de buurt zijn na een week van droog en zonnig weer ijs- en sneeuwvrij dus het kon weer.
Alex
Alex
-
Henk-Jan
- Donateur

De Berninapass gereden, heerlijk!

-
Henk-Jan
- Donateur

Dank u!
Door 180 graden te draaien kreeg ik als fotograaf overigens nog wat anders in beeld:

Door 180 graden te draaien kreeg ik als fotograaf overigens nog wat anders in beeld:

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
De Caab verplaatst! 
Van hier:

Naar hier:

Motivatie hiervoor: betere plek om de koppakking te vervangen, met hulp van wie dan ook
Straks even lekker soppen, het vuil van 2 jaar garage moet er af. Daarna het h2o uit het koelsysteem laten lopen
(En ja, de Volvo past er nog naast… #brede_oprit)
en voor de oplettende lezertjes onder ons: er zit een SE-voorbumpert op. zijskirts en achterbumpert liggen in de garage en komen er later op.
Van hier:

Naar hier:

Motivatie hiervoor: betere plek om de koppakking te vervangen, met hulp van wie dan ook
Straks even lekker soppen, het vuil van 2 jaar garage moet er af. Daarna het h2o uit het koelsysteem laten lopen
(En ja, de Volvo past er nog naast… #brede_oprit)
en voor de oplettende lezertjes onder ons: er zit een SE-voorbumpert op. zijskirts en achterbumpert liggen in de garage en komen er later op.
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Niet vandaag maar vorige week: een koelvriescombinatie van 1.90m opgehaald, klep kon niet dicht maar die heb ik gefixeerd met een stuk touw dat ik vastgemaakt heb aan de spoiler, en de beugels van de uitlaat. Helaas geen foto van het tafereel gemaakt
-
jor[D]1
- Geregistreerd lid
Na dik een jaar de auto eindelijk weer APK gekeurd
Gevolgd door een mooi rondje van zo'n 100km. Dat rijdt toch wel erg fijn met nieuwe dempers en verse rubbers in het onderstel.
Nu nog snel een jaar garage en werkstof eraf wassen.
Nu nog snel een jaar garage en werkstof eraf wassen.
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik heb vanmorgen een ritje gemaakt in de Betuwe en vondt een aantal bongerds die vanwege de vorst(3graden)besproeid werden.Mooi effect heeft dat al die bevroren uitlopers!
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ik heb gisteren een ritje naar de SAAB gemaakt, bronaccu voor de druppellader gewisseld. En nog even genoten van de looks van de SAAB en toen garagedeur dicht en weer huiswaarts gereden. Wel gereden maar 0 km met de SAAB.
-
daniel 9-3
- Donateur

De 9-5 gisteren over de 349999km gereden

En even naar Friesland geweest 170km enkele rijd om onze gezinsuitbreiding op te halen.
Meet Genghis:

Hij zal vast nog wel met de Saab op de foto komen maar eerst acclimatiseren hier thuis.

En even naar Friesland geweest 170km enkele rijd om onze gezinsuitbreiding op te halen.
Meet Genghis:

Hij zal vast nog wel met de Saab op de foto komen maar eerst acclimatiseren hier thuis.
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Eerste funritje samen met de Fuego van Wout:

-
coppe218
- Donateur (3x)

Met op de achtergrond Kasteel Ooyen?
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Goed geziencoppe218 schreef: ↑zo 10 apr, 2022 17:49Met op de achtergrond Kasteel Ooyen?