Show je vakantie combinatie
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Show je vakantie combinatie
Ach, troost je, bij de Albert Heijn in Middelburg moet je om in de parkeergarage te komen, of om n rondje te rijden op het terrein eerst onder een viaduct door, je wilt niet weten hoeveel duitsers daar met hun fietsen op het dak onderdoor proberen te rijden...
( en bij ons al 3 mercedes benz sprinters met n extra deuk in het dak)
( en bij ons al 3 mercedes benz sprinters met n extra deuk in het dak)
-
Vyv
- Moderator + Donateur

@marius
ondek de 10 verschillen? ik denk dat we zover niet komen

ondek de 10 verschillen? ik denk dat we zover niet komen
-
Arco
- Donateur (2x)

Geen Thule op het dak ( de dragers trouwens wel) maar een Kamei. Door onze oosterburen als beste getest. Deze bak zorgt ervoor dat er voldoende ruimte voor ons vieren overblijft wanneer we komende week naar de Cantal gaan met 50 kg tent en de andere nodige zaken. Wat een plaatje
Arco
-
evl
- Geregistreerd lid
Heerlijk weekje gehad in het Teutoburgerwald, de sleurhut is prima bevallen en mag blijven (de rest natuurlijk ook
)

-
ralph_m
- Donateur (5x)

Mooie combi met zo'n constructam, Mijn ouders hadden er ook een.
Afgeladen vol op en neer naar Biaritz Zuid Frankrijk

En dan komt dit er uit...
Paste precies

Afgeladen vol op en neer naar Biaritz Zuid Frankrijk
En dan komt dit er uit...
Paste precies
-
M. van Putten
- Geregistreerd lid
Na anderhalf jaar van restauratie eindelijk genieten van onze caab richting Italie.

-
timo
- Geregistreerd lid
Sv: Show je vakantie combinatie
Mijn vakantie combi in Vaasa Finland. Mijn nieuw verworven 9-5 met nog een exportkenteken.

-
Valorian
- Geregistreerd lid
Mijn Saab op terugweg uit de Franse Alpen (National Park Ecrins) 's ochtends vroeg. Geen problemen gehad, wel een kleine 3K erbij op de teller. Heerlijke auto, 15 uur achter het stuur zonder rugpijn achteraf!

-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Al weer veel te lang terug, maar eindelijk eens tijd om een foto over te zetten van telefoon naar computer:

klik
Flinke hutkoffer, maar er moesten ook twee kleintjes mee, en een tent, en een loopfiets, en ...

klik
Flinke hutkoffer, maar er moesten ook twee kleintjes mee, en een tent, en een loopfiets, en ...
-
1001760
- Donateur (2x)

Heul mooi Arco!!Arco schreef:
Geen Thule op het dak ( de dragers trouwens wel) maar een Kamei. Door onze oosterburen als beste getest. Deze bak zorgt ervoor dat er voldoende ruimte voor ons vieren overblijft wanneer we komende week naar de Cantal gaan met 50 kg tent en de andere nodige zaken. Wat een plaatjeen dan vooral de aero espressoblack. Dat wordt weer ruim 3000 km genieten
![]()
Arco
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Leuk man! Het Saabje komt nog eens ergens. Leuk om te zien dat het hem goed gaat.Valorian schreef:Mijn Saab op terugweg uit de Franse Alpen (National Park Ecrins) 's ochtends vroeg. Geen problemen gehad, wel een kleine 3K erbij op de teller. Heerlijke auto, 15 uur achter het stuur zonder rugpijn achteraf!![]()
-
AbelJanR
- Donateur

Vandaag ook weer terug gekomen van vakantie. Caravan was een eitje voor de 900
Ook leuk om van drie buurmannen op de camping een compliment te krijgen voor de auto!

Ook leuk om van drie buurmannen op de camping een compliment te krijgen voor de auto!

-
joep97
- Donateur

Ons saabje heeft het ook weer goed gedaan!! Vorige keer kamperen ging de tent en alles in de achterbak, en zelfs de hoedenplank kon erin (niet daarboven doorgebouwd tot het raam!!!) Nu wilde we wel wat meer ruimte en hebben daarom de steunen en een dakkoffer gescoored.

En de tenten die eruit kwamen:

En de tenten die eruit kwamen: