Ze was ergens in de zeventig? Dit past wel goed bij haar dan, ze is zeker niet de enige. Is er trouwens een minimumleeftijd waarop je zo'n ding mag kopen?shearwater schreef:Ze had ook wat andere kunnen kiezen. Een Opel Meriva bijvoorbeeld, om maar eens iets ergs te noemen.
BN-ers in een Saab
-
noknokius
- Geregistreerd lid
Re: Berk is binnen
-
shearwater
- In memoriam †
noknokius schreef:Ze was ergens in de zeventig? Dit past wel goed bij haar dan, ze is zeker niet de enige. Is er trouwens een minimumleeftijd waarop je zo'n ding mag kopen?shearwater schreef:Ze had ook wat andere kunnen kiezen. Een Opel Meriva bijvoorbeeld, om maar eens iets ergs te noemen.
-
noknokius
- Geregistreerd lid
shearwater schreef:noknokius schreef:Ze was ergens in de zeventig? Dit past wel goed bij haar dan, ze is zeker niet de enige. Is er trouwens een minimumleeftijd waarop je zo'n ding mag kopen?shearwater schreef:Ze had ook wat andere kunnen kiezen. Een Opel Meriva bijvoorbeeld, om maar eens iets ergs te noemen.wat pas goed bij haar en minumumleeftijd voor wat voor ding?
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Het leven is niet alleen wit en zwart, ook af en toe grijs!nelfrikandel schreef:Dat heb ik altijd een misse vent gevonden...JohnR schreef:Jeroen Pauw rijdt met een zwarte 9-3 cabrio.
Kan die niet gewoon een touareg rijden, dat maakt het voor mij allemaal veel overzichtelijker...
En bekende belgen overigens, zijn daar ook SAAB rijders bij?
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
shearwater
- In memoriam †
Jeroen Pauw ... Breek me de bek niet open.nelfrikandel schreef:Dat heb ik altijd een misse vent gevonden...JohnR schreef:Jeroen Pauw rijdt met een zwarte 9-3 cabrio.
Kan die niet gewoon een touareg rijden, dat maakt het voor mij allemaal veel overzichtelijker...
Goedele Liekens reed ooit in een 900 classic cabrio.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Jeroen Pauw... kan het niet zo zijn dat iemand mij versleten heeft voor deze "symphatieke edoch eigenzinnige" presenatotor? Word al jaren voor Pauw aangezien (of voor dokter Jan uit de 80-er hitserie MCW)
Mocht het lukken dan is de gevleugelde uitspraak 'op mijn Saab ben ik zo trots als een Pauw' ook weer verklaard
Mocht het lukken dan is de gevleugelde uitspraak 'op mijn Saab ben ik zo trots als een Pauw' ook weer verklaard
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
JohnR
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Goedele Liekens heeft inderdaad jaren in een 900 cabrio gereden.shearwater schreef:Jeroen Pauw ... Breek me de bek niet open.nelfrikandel schreef:Dat heb ik altijd een misse vent gevonden...JohnR schreef:Jeroen Pauw rijdt met een zwarte 9-3 cabrio.
Goedele Liekens reed ooit in een 900 classic cabrio.
Onlangs bood iemand nog een cabrio aan die van Brigitta Calens geweest bleek te zijn
-
sander69
- Donateur (2x)

-
shearwater
- In memoriam †
Google is your friendsander69 schreef:euh en wie mag dat zijn?S@@bman schreef:
Onlangs bood iemand nog een cabrio aan die van Brigitta Calens geweest bleek te zijn.
Brigitta Callens (Oudenaarde, 28 september 1980) is een Belgisch model , yogi en relaxatietrainer. Haar fascinatie voor het Verre Oosten vinden we terug in haar yoga en relaxatiecentrum La Maison Pure.
Ze is ook tv gezicht op de zender Life!tv waar ze meewerkt aan een wekelijks tv programma met betrekking tot gezond en evenwichtig leven.
Brigitta won in 1999 de Miss België-verkiezing. Ze ging aan de slag in de modewereld, als model en visagist.
In haar vrije tijd doet Brigitta aan kalligrafie.
In 2005 nam ze deel aan een survivaltocht van Zanzibar naar de Kilimanjaro, de Stanley's Route - een expeditie genaamd naar Henry Morton Stanley
Brigitta lanceerde ook een minimalistische juwelenlijn, Akina - het oudste japans begrip voor het ontluiken van de eerste lentebloem.
-
sander69
- Donateur (2x)

ja ja.... vandaar dat ik haar niet ken..shearwater schreef:Google is your friendsander69 schreef:euh en wie mag dat zijn?S@@bman schreef:
Onlangs bood iemand nog een cabrio aan die van Brigitta Calens geweest bleek te zijn.
Brigitta Callens (Oudenaarde, 28 september 1980) is een Belgisch model , yogi en relaxatietrainer. Haar fascinatie voor het Verre Oosten vinden we terug in haar yoga en relaxatiecentrum La Maison Pure.
Ze is ook tv gezicht op de zender Life!tv waar ze meewerkt aan een wekelijks tv programma met betrekking tot gezond en evenwichtig leven.
Brigitta won in 1999 de Miss België-verkiezing. Ze ging aan de slag in de modewereld, als model en visagist.
In haar vrije tijd doet Brigitta aan kalligrafie.
In 2005 nam ze deel aan een survivaltocht van Zanzibar naar de Kilimanjaro, de Stanley's Route - een expeditie genaamd naar Henry Morton Stanley
Brigitta lanceerde ook een minimalistische juwelenlijn, Akina - het oudste japans begrip voor het ontluiken van de eerste lentebloem.