Mag een agent buiten dienst mij later bekeuren?????
-
verde900
- Donateur

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Zag ik jou laatst niet? Ik tuter altijd even kort als ik een andere Saab "Clasique" tegenkom. Vanmorgen nog een hele mooie 99 gezien met een leuke meid erin. Hou ik wel van, vrouwen in een Saab.verde900 schreef:Op de A4 vanaf Hoofddorp heb je 4 banen, de 2 middelste worden regelmatig bevolkt door mensen die vanaf Hoofddorp met 100km/u alvast voorsorteren richting Den Haag/Rotterdam (over 10km) ik rijdt er rechts met 120km/u langs...dat mag niet maar 4 banen opschuiven om deze lieden in te halen doe ik toch ook niet.
Betreft die 4 banen... ja, daar is het drama. Soms denk ik weleens dat ik het ze niet kwalijk kan nemen, ze zijn pas net wakker maar ja. Maar na Leiden, waar het over gaat van 2 naar 3 banen kunnen ze er ook wat van. Begrijp ik dan ook wel weer want 5KM!!! verder rijdt inderdaad een vrachtwagen helemaal rechts
-
verde900
- Donateur

Ik ben bang van niet, ik rijdt daar doorgaans met mn auto van de zaak... (en dat is geen SAAB) zwaai wel eens naar een C900/99 of 96, die boodschap komt doorgaans toch niet echt over, men kijkt me dan aan alsof ik van een andere planeet kom...DDJ schreef:Zag ik jou laatst niet? Ik tuter altijd even kort als ik een andere Saab "Clasique" tegenkom
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Je mag altijd zwaaien hoor, 900S 16v en ik ben er trots op (ondanks de kleine probeempjes)verde900 schreef:Ik ben bang van niet, ik rijdt daar doorgaans met mn auto van de zaak... (en dat is geen SAAB) zwaai wel eens naar een C900/99 of 96, die boodschap komt doorgaans toch niet echt over, men kijkt me dan aan alsof ik van een andere planeet kom...DDJ schreef:Zag ik jou laatst niet? Ik tuter altijd even kort als ik een andere Saab "Clasique" tegenkom
-
verde900
- Donateur

Die zwarte?DDJ schreef:Je mag altijd zwaaien hoor, 900S 16v en ik ben er trots op (ondanks de kleine probeempjes)verde900 schreef:Ik ben bang van niet, ik rijdt daar doorgaans met mn auto van de zaak... (en dat is geen SAAB) zwaai wel eens naar een C900/99 of 96, die boodschap komt doorgaans toch niet echt over, men kijkt me dan aan alsof ik van een andere planeet kom...DDJ schreef:Zag ik jou laatst niet? Ik tuter altijd even kort als ik een andere Saab "Clasique" tegenkom
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Odoardo grijs, die met een oliespoor erachterverde900 schreef:Die zwarte?DDJ schreef:Je mag altijd zwaaien hoor, 900S 16v en ik ben er trots op (ondanks de kleine probeempjes)verde900 schreef: Ik ben bang van niet, ik rijdt daar doorgaans met mn auto van de zaak... (en dat is geen SAAB) zwaai wel eens naar een C900/99 of 96, die boodschap komt doorgaans toch niet echt over, men kijkt me dan aan alsof ik van een andere planeet kom...
-
verde900
- Donateur

Ik kom tussen 8.00 en 8.30 vanuit de richting Den Haag...., 's avonds tussen 18.30 en 19.00 ga ik weer terug...DDJ schreef:Odoardo grijs, die met een oliespoor erachterZo rond 7.30 - 8.00 kan je mij doorgaans vinden bij de Schipholtunnel.
Met een oliespoor zijn er niet veel C900's...
tipje: blauwe rook valt meer op
-
ReinR
- Donateur

Beste Jappie,
je bent wel erg bezig met een ander zijn gedrag te be/veroordelen. Wat mij betreft mag je wat milder reageren. Iemand wiens reactie je niet helemaal aanstaat bejegen je ook nogal agressief: maar jij was toch diegene die de overtreding maakte? Op deze manier vind ik je bijdragen aan normvervaging .
Afgeven op de politie is gemakkelijker dan naar jezelf kijken, ik baal ook als ik voor de zoveelste keer een bon krijg, maar volgens mij doe ik het echt zelf,
groet, veel rijplezier,
Rein
je bent wel erg bezig met een ander zijn gedrag te be/veroordelen. Wat mij betreft mag je wat milder reageren. Iemand wiens reactie je niet helemaal aanstaat bejegen je ook nogal agressief: maar jij was toch diegene die de overtreding maakte? Op deze manier vind ik je bijdragen aan normvervaging .
Afgeven op de politie is gemakkelijker dan naar jezelf kijken, ik baal ook als ik voor de zoveelste keer een bon krijg, maar volgens mij doe ik het echt zelf,
groet, veel rijplezier,
Rein
-
Robbert
- Donateur (6x)

En vooral met dat laatste ben ik het volledig eens!!ReinR schreef:Beste Jappie,
groet, veel rijplezier,
Rein