Tuig!!!

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Tuig!!!

Bericht door Guido900T » do 02 mar, 2006 22:01

:twisted: gisternacht hebben ze het kleine achterruitje van mijn T8 ingeslagen. Golfclubs uit de achterbak gehaald en meegenomen.. ongeveer 2000 euro foetsie..:?

Ik aangifte gedaan en Carglass gebeld ( had beter moeten weten) 176 euro voor een nieuw ruitje :shock: kon wel direct geplaatst worden.

Gelukkig kon ik ook direct geholpen worden door Tinga uit Leimuiden. Die had nog een tweedehands ruitje liggen, ik mocht direct langskomen en het ruitje zat er binnen een kwartier in.. prima service en ik was maar 53 euro kwijt.

Je kunt dus wel stellen dat dit weer een "leerzame ervaring" was :?

Maar to the point: wat laat u zoal in uw auto achter?

groet, Guido

Koert
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Koert » do 02 mar, 2006 22:11

De hufters! Balen man!

En antwoord gevende op jouw vraag, ik laat eigenlijk nooit iets van waarde in de auto liggen. Standaard neem ik mijn radiofrontje mee en doe ik zelfs mijn dashboardkastje open om te laten zien dat er niets te halen valt....

De vraag is of dat helpt. De Ascona van een vriend van me is ooit wel eens opengebroken voor een blikje Fanta dat op de voorstoel lag....

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 02 mar, 2006 22:17

Ik probeer zo weinig mogelijk achter te laten in de auto.
Echter die composet en aanverwante artikelen zijn toch altijd wat moeilijker mee te nemen onder je arm.
Ja en verder, ik weet niet of het daadwerkelijk helpt wanneer het gebeurt, maar bij mij zit er een prima werkend alarm in.

Succes Guido.

Krijg je nog golfclubs van de verzekering? Of wordt het ff sparen?

Groet,

Eelco

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 02 mar, 2006 22:20

HEEL DUIDELIJK NIKS,dat kan in nederland niet meer :!: en zeker niet in het zicht :!: (nog geen ervaring en wil dat zo houden.)

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 02 mar, 2006 22:22

das donders kloten voor je :evil:

ik heb geluk gehad, bij ons in de buurt zijn dit weekeinde 15 auto leeggehaald, gelukkig was ik heen stappen :D

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 02 mar, 2006 22:37

Da's mooi balen Guido,

Ik laat eigenlijk nooit iets van waarde in m'n auto liggen, frontje neem ik altijd mee, telefoon e.d. ligt ook nooit in het zicht. Maar om op jou 'geval' terug te komen: Als de golfclubs in de achterbak lagen... dan waren ze mijns inziens óf op goed geluk op zoek, óf ze wisten dat de golfclubs in de auto lagen ('ze' zijn in dit geval de onverlaten die je bestolen hebben).

Ben benieuwd of je de clubs vergoed krijgt, lijkt me nogal een schadepost (heb niet zo heel veel verstand van Golf, maar volgens mij kost zoiets nogal wat).

Greetz,

Dennis

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 02 mar, 2006 22:58

FF afkloppen, maar ik woon hartje Haarlem en er is in bijna 9 jaar tijd maar 1 keer ingebroken (in mijn toen nieuwe Alfa). Mijn 90 laten ze links liggen. Vergeet zelfs regelmatig mijn radiofrontje eruit te halen.

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » vr 03 mar, 2006 1:01

Uh moet ik nu gaan vertellen wat we allemaal in de auto hebben liggen zodat t er als nog uit gehaald kan worden? :wink:

In Gronigen valt het dus wel mee met het vandalise.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Re: Tuig!!!

Bericht door Oosthoek » vr 03 mar, 2006 7:38

Guido900T schreef:Maar to the point: wat laat u zoal in uw auto achter?
Nou uhhh mn golfclubs dus :D gelukkig zijn t ouwe krengen omdat ik niks beters kan betalen.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 03 mar, 2006 12:50

Oostland schreef:Uh moet ik nu gaan vertellen wat we allemaal in de auto hebben liggen zodat t er als nog uit gehaald kan worden? :wink:

In Gronigen valt het dus wel mee met het vandalise.
Uhhhm, misschien waar jij woont...... Ik woon naast het hoofdpolitiebureau en junkopvang en in mijn vorige auto is 6x ingebroken en ik heb het vermoeden dat mijn Saab 2x geopend is. Er is nooit iets gestolen omdat ik er niets in laat liggen. Heeft me zelfs 1x een schroevendraaier opgeleverd.

Caspar

Bericht door Caspar » vr 03 mar, 2006 13:02

Hi Guido..

Klote voor je.. mijn buurman had exact hetzelfde..kwam sávonds terug uit frankrijk en had geen zin om golfclubs mee te nemen..volgende dag voetsie..

Een vriend van mijn had laatst een goed setje in amsterdam gekocht voor een goe prijsje.. mocht je het adress willen weten dan hoor ik dat wel..

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » vr 03 mar, 2006 13:34

Tip: houd Marktplaats in de gaten. Lijkt mij niet dat het rapaille dat auto's openbreekt en er vandoor gaat met golfclubs zelf ook actief golft. Je hebt dus best kans dat je clubs te koop worden aangeboden op Martktplaats. Wil je hier iets mee kunnen doen, moet je wel kunnen aantonen dat het jouw eigendom is. In ieder geval goed dus dat je aangifte hebt gedaan!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 03 mar, 2006 14:01

Wat een stelletje k*t hufters die je dit geflikt hebben zeg! :evil:
Idd maar goed marktplaats enzo in de gaten houden, succes ermee!

Sjoerd

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » vr 03 mar, 2006 15:09

bobkoppert schreef:Tip: houd Marktplaats in de gaten. Lijkt mij niet dat het rapaille dat auto's openbreekt en er vandoor gaat met golfclubs zelf ook actief golft. Je hebt dus best kans dat je clubs te koop worden aangeboden op Martktplaats. Wil je hier iets mee kunnen doen, moet je wel kunnen aantonen dat het jouw eigendom is. In ieder geval goed dus dat je aangifte hebt gedaan!
Je hoeft de pliesie niet in te schakelen als je je clubs gaat halen ;-) Je moet alleen zorgen dat je een extra hout4 meeneemt.
Ik doe ook altijd mijn dashboardklepje open als ik uitstap, verder alleen bril in zicht en handschoenen.

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » vr 03 mar, 2006 15:17

Ik laat nooit iets in de wagen liggen, sterker nog, vrouwlief laat regelmatig 1 van de wagens open s'nachts.
Zo ook vanochtend :?
Ach een rustig dorp waar graffiti nog onder zware criminaliteit valt.
Als ik in Ede parkeer is dat een ander verhaal.
In een jaar tijd:
Verschillende keren bekrast,
1x tank benzine gejat.
1x deurslot gesloopt maar niet in de wagen geweest.
1x ruitenwissers omgevouwen.
Nee moeten niet mij hebben want 3 wagens verder waren alle ruiten eruit en een week later een uitgebrande wagen op het parkeerterrein, 4 wagens verder :shock:

John
Sterkte met het verlies.

Plaats reactie