Show je vakantie combinatie
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Welke camper of caravan naast/achter je saab?
Hallo,
Aangezien het Saabje 99 geen zin heeft om zware caravans te trekken.
Een toppola voor mijn Capri het qua prijs en ruimte (voorlopig nog) niet gaat redden.
Gekozen voor een opknap camper, het meeste laswerk aan de 99 was toch al klaar is ...
Welk campeer spul hebben jullie naast je Saab of achter ja Saab hangen??
Gr.
Aangezien het Saabje 99 geen zin heeft om zware caravans te trekken.
Een toppola voor mijn Capri het qua prijs en ruimte (voorlopig nog) niet gaat redden.
Gekozen voor een opknap camper, het meeste laswerk aan de 99 was toch al klaar is ...
Welk campeer spul hebben jullie naast je Saab of achter ja Saab hangen??
Gr.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Re: Welke camper of caravan naast/achter je saab?
Herstel!!
Welke camper, caravan of tent naast/achter/in je Saab?

Welke camper, caravan of tent naast/achter/in je Saab?
-
Hans9-5
- Geregistreerd lid
Mijn Esterel, al 22 jaar in bezit van zijn 28 jaar, ga er wel niet meer mee op lange reizen, maar ideaal voor korte weekendtrips naar de Somme vallei bijvoorbeeld.

-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Heb geen trekhaak... dus niets erachter (anders was het waarschijnlijk de 20+ jaar oude Pinto aanhanger van mijn ouders geweest)
tent erin; Nomad Big Frog 24, koken in de achterbak of bij een eettent langsgaan.
tent erin; Nomad Big Frog 24, koken in de achterbak of bij een eettent langsgaan.
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik heb een 3 seconden tent van Saab 
-
GHIA
- Geregistreerd lid
@ Willeme,
Yep en daar de camperversie (caravan opbouw) van:
Veul werk, heul veul ....
@ Hans,
Zoiets heb ik ook gehad, ideaal.
Maar dan in de Nederlandse versie; een Sunsleeper (zal het fotootje nog even opsnorren).
Vroeger met Pa en Ma in het begin met de tent geweest (u weet wel, een oranje/bruine ..
)
Later nog een iglootje gehad, maar tenterij is het niet helemaal meer voor mij, te vochtig ....
Yep en daar de camperversie (caravan opbouw) van:
Veul werk, heul veul ....
@ Hans,
Zoiets heb ik ook gehad, ideaal.
Maar dan in de Nederlandse versie; een Sunsleeper (zal het fotootje nog even opsnorren).
Vroeger met Pa en Ma in het begin met de tent geweest (u weet wel, een oranje/bruine ..
Later nog een iglootje gehad, maar tenterij is het niet helemaal meer voor mij, te vochtig ....
-
tweemeter
- Donateur

Een Eriba achter de 900 Classic, wordt alleen in Nederland gebruikt.
linkje naar de foto's
linkje naar de foto's
-
baas99.9000
- Oudlid
of op je Saab, dat kan ook nog
Wel een heel mooi verhaal wat de eigenaar vertelde.
Hij had zijn kinderen namelijk beloofd dat ze zouden gaan camperen. Helaas was er een probleem.
Op de boot van Finland naar Zweden was alleen plek voor de auto. Geen plek voor een auto met aanhanger.
Dus het onderstel verwijderd en de dissel. Vervolgens de vouwwagen op de dakdragers. En zie hier het resultaat.
Wie wil er nu nog een Toppola....

Wel een heel mooi verhaal wat de eigenaar vertelde.
Hij had zijn kinderen namelijk beloofd dat ze zouden gaan camperen. Helaas was er een probleem.
Op de boot van Finland naar Zweden was alleen plek voor de auto. Geen plek voor een auto met aanhanger.
Dus het onderstel verwijderd en de dissel. Vervolgens de vouwwagen op de dakdragers. En zie hier het resultaat.
Wie wil er nu nog een Toppola....
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Ha, zoiets ken ik ...
Kon je vroeger ook (orgineel) voor je trabandje bestellen (ooit een keer gezien in een film)...

(vraag me af of zij de eerste waren???)
Kon je vroeger ook (orgineel) voor je trabandje bestellen (ooit een keer gezien in een film)...

(vraag me af of zij de eerste waren???)
-
esalet
- Donateur (8x)

Eriba Puck 1980.
I-de-aal.
Smaller dan de 90, geen caravanspiegels nodig, volgt als een hondje, dakje kan omhoog voor staruimte in de keuken.
En je zet hem in je eentje op zijn plek met de hand.

I-de-aal.
Smaller dan de 90, geen caravanspiegels nodig, volgt als een hondje, dakje kan omhoog voor staruimte in de keuken.
En je zet hem in je eentje op zijn plek met de hand.

-
Roger
- Geregistreerd lid
Ik heb even geen plaatje van de combinatie. Hobby de luxe 495t, okt 1993 (MY '94).

-
zweedzaab
- Geregistreerd lid
Dit is onze combi, goeie kleine caravan en smal!! en de enige caravan waar ik met mijn 2 meter in kan staan en slapen

-
GHIA
- Geregistreerd lid
Ideaal zo'n hefdakje.
Paar jaar een Predom gehad, vooral achter een 'hele' lage auto (ford Capri) kloppen de verhoudingen dan ook beter....
Ook met 140 km/h (ik weet't heel stout, ik was ém even vergeten) nog als een blok achter de auto ...
Was ook wel appart, buiten een klein ding, maar binnen toch heel ruim ...
Mijn voorkeur zou ook weer een hefdakkie zijn, maar eerst maar eens gaan camperen ...
Paar jaar een Predom gehad, vooral achter een 'hele' lage auto (ford Capri) kloppen de verhoudingen dan ook beter....
Ook met 140 km/h (ik weet't heel stout, ik was ém even vergeten) nog als een blok achter de auto ...
Was ook wel appart, buiten een klein ding, maar binnen toch heel ruim ...
Mijn voorkeur zou ook weer een hefdakkie zijn, maar eerst maar eens gaan camperen ...
-
brinky
- Donateur

Met alle respect... een predom met een Kip en/of Eriba vergelijken is eenzelfde vergelijk als een Lada vs een Saab. 
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Now, now Brinky,
da's nu niet netjes voor de mensen die een Kip of Eriba hebben.
Foei ...
da's nu niet netjes voor de mensen die een Kip of Eriba hebben.
Foei ...