Ervaring met invoeren van saab uit buitenland?
Geplaatst: wo 14 apr, 2004 21:40
Heeft er iemand ervaring met invoeren van een auto uit het buitenland?
Ben er over aan het denken om misschien in Duitsland een saab te kopen.
Ben er over aan het denken om misschien in Duitsland een saab te kopen.