Pagina 1 van 1

Ervaring met invoeren van saab uit buitenland?

Geplaatst: wo 14 apr, 2004 21:40
door jmw
Heeft er iemand ervaring met invoeren van een auto uit het buitenland?
Ben er over aan het denken om misschien in Duitsland een saab te kopen.

Re: Ervaring met invoeren van saab uit buitenland?

Geplaatst: wo 14 apr, 2004 21:43
door Manic
Zie viewtopic.php?t=517

Greetz,

Dennis