Kleurnummer Cosmic Blue?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
dirk
Geregistreerd lid

Kleurnummer Cosmic Blue?

Bericht door dirk » di 04 mei, 2004 11:07

Hallo,
Weet iemand het kleurnummer van de kleur Cosmic Blue?

Remco
Donateur
Donateur

Re: Kleurnummer Cosmic Blue?

Bericht door Remco » di 04 mei, 2004 12:14

Hey Dirk,

Cosmic Blue is kleurnummer 264, net ff gekeken op mijn eigen 9-3 Cabrio Aero. Ik heb namelijk precies dezelfde als je vader heeft maar dan met zwart dak! Jullie hadden blauw d8 ik :?:

Mooi is ie hè... :D Laat die zomer maar komen 8)

Groet,

Remco

Ps. Wel handig om te weten dat het nummer op de witte sticker in de bestuurdersdeur staat, 'Body Color'.

dirk
Geregistreerd lid

Bericht door dirk » di 04 mei, 2004 16:16

Ow ok, dankjewel. Ja klopt met blauw dakje:D Ik heb idd ook al zin in die zomer. Zal dan ook wel ff mooie foto van de waag'n nemen :D

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » di 04 mei, 2004 19:44

Het is wel oppassen met die kleurnummers. Ik wil me niet met jullie gesprek bemoeien, maar let er op dat het mogelijk is dat een kleur, bijv. cosmic blue, in verschillende kleurnummers bestaat. Bijv. als gevolg van wijzigingen waarvan je het effect niet direct ziet met het blote oog. Ik weet ook weer niet of dit geldt voor cosmic blue, dus wellicht sla ik loos alarm. In ieder geval zou ik inderdaad het specifieke kleurnummer van je auto opzoeken als je bijv. een lakstift kopen wilt.
Moppersmurf

Remco
Donateur
Donateur

Bericht door Remco » di 04 mei, 2004 21:15

Moppersmurf schreef:Het is wel oppassen met die kleurnummers. Ik wil me niet met jullie gesprek bemoeien, maar let er op dat het mogelijk is dat een kleur, bijv. cosmic blue, in verschillende kleurnummers bestaat. Bijv. als gevolg van wijzigingen waarvan je het effect niet direct ziet met het blote oog. Ik weet ook weer niet of dit geldt voor cosmic blue, dus wellicht sla ik loos alarm. In ieder geval zou ik inderdaad het specifieke kleurnummer van je auto opzoeken als je bijv. een lakstift kopen wilt.
Moppersmurf
Ik zou het niet weten, zou best kunnen maar lijkt me niet. Een Saab 9-5 die bij de dealer stond in Cosmic had ook het nummer 264 en die was van 1998. Ook in elke Saab folder in mijn bezit (zijn er nogal wat) staat bij zowel de 9-3 als de 9-5 het nummer 264 vermeld bij deze kleur. Bij het schadebedrijf wordt deze kleur ook als nr 264 aangeduid in de kleurstaal naslagen. Als je niet 100% zeker bent dan de deursticker van je vaders Aero ff checken maar aangezien die van ons nooit veel in leeftijd zullen schelen ben ik er bijna 100% zeker van dat daar ook nr 264 staat.

Ik weet niet waar je het nummer voor nodig hebt maar je kunt desnoods ook, bv aan de hand van de sleepoogdop of tankdeksel, kleur laten aanmaken.

Remco

dirk
Geregistreerd lid

Bericht door dirk » di 04 mei, 2004 23:43

mijn brommer laat ik in die kleur spuiten :D. ik zal nog wel ff kijken in de aero morgen. iig bedankt!

Remco
Donateur
Donateur

Bericht door Remco » wo 05 mei, 2004 12:50

dirk schreef:mijn brommer laat ik in die kleur spuiten :D. ik zal nog wel ff kijken in de aero morgen. iig bedankt!
Cool, ga je er dan ook Aero op plakken? 8)

Plaats reactie