Pagina 1 van 1
Kamperen in een 900 bij de piste
Geplaatst: wo 14 dec, 2016 23:59
door odin1899
Da's wel een hele echte skibum!
Clickety-click.

Re: Kamperen in een 900 bij de piste
Geplaatst: do 15 dec, 2016 20:05
door teunis
Heel erg leuk!
Telemarken en Saab, het beste van twee werelden!
Re: Kamperen in een 900 bij de piste
Geplaatst: do 15 dec, 2016 22:20
door Efraim
Het wordt nog beter want aan de kentekenplaat te zien is dit in New York, en gezien de sneeuwval en begroeiing is het vast upstate. Mooi!
Re: Kamperen in een 900 bij de piste
Geplaatst: vr 16 dec, 2016 19:51
door odin1899
Hij is/was onderweg van NY naar Washington, die foto kan op veel plaatsen tussen Eastcoast en Westcoast genomen zijn.
Telemarken is zo'n gave & mooie stijl, alleen je moet een goede conditie hebben om er plezier aan te beleven. Mijn (prehistorische) telemarkski's liggen stof te happen in de schuur.
M.a.w. ik ben te vet en te lui om te telemarken. 
Re: Kamperen in een 900 bij de piste
Geplaatst: zo 18 dec, 2016 14:39
door teunis
Telemarken: Free heel, free mind!
Inderdaad slopend voor de bovenbenen, maar zo heerlijk om te doen.
Re: Kamperen in een 900 bij de piste
Geplaatst: ma 13 feb, 2017 15:17
door collega
Wat een prachtige verhaal over een prachtig mens in een prachtige Saab!
Mooie vondst!