aangezien ik het hier op het forum en met Google niet kon vinden, misschien een hele gekke vraag, maar: weet iemand of je ergens kentekenplaathouders met een stootrand of iets dergelijks kan krijgen?
(Misschien is het handig om te weten dat ik in Amsterdam woon en veel in Delft kom, waar fileparkeren in krappe plekken dagelijkse prik is, en niet iedereen even voorzichtig.)
Mijn gedachtegangis:
- De achterkant van je auto wordt al vrij aardig beschermd met een vaste trekhaak - kunnen ze daar lekker hun eigen nummerplaat op krom rijden, ik merk er niks van.
- Aan de voorkant van veel auto's (9-3 bijvoorbeeld) vormt je nummerplaat echter doorgaans de voorhoede van je bumper, waardoor een eventuele stootrand bedekt wordt - en als gevolg daarvan rijdt half Nederland (vooruit, half Amsterdam) met kromme en gedeukte nummerplaten rond. Dus, waarom geen stootrand eromheen, bijvoorbeeld in de vorm van een nummerplaathouder met dikke rubberen rand?
#vroegerwasallesbeter
Iemand een tip voor een bestaand product of degelijke oplossing, misschien iets waar ik niet aan gedacht heb?
Groeten,
Lennart.