Pagina 1 van 1
Rijden 'mn oude Saabs' nog?
Geplaatst: za 27 okt, 2018 13:19
door Vraptor
Hoi allen,
Vorige eeuw ook enkele Saabs gereden. Nu was ik benieuwd of deze nu, anno 2018, nog rijden? Gewoon omdat het leuk is om te weten

.
Saab 900 T8, zwart. XT-10-JB , was de 2e eigenaar en kocht hem bij Fase met 220dkm.
Saab 9000 Aero, wit, gekocht bij ASM Uitgeest, met weinig km, a 130 dkm. Verkocht aan iemand in Haarlem die hem volgens mij niet lang heeft gehad. HG-VZ-70.
Ook nog een 900 t16s, bj 89, grijs even het kenteken zoeken.
Re: Rijden 'mn oude Saabs' nog?
Geplaatst: za 27 okt, 2018 15:31
door Turbobakk
Kan je hier checken:
https://ovi.rdw.nl/
De XT10JB staat er niet meer in en zal waarschijnlijk gesloopt zijn. De 9000 aero nog wel maar met een verlopen apk (van oktober 2017)
Re: Rijden 'mn oude Saabs' nog?
Geplaatst: za 27 okt, 2018 15:33
door Gele aero
De 9000 lijkt nog te bestaan, al gok ik dat hij ergens opgeslagen staat want heeft al een jaar geen APK meer. Eigenaar heeft hem ongeveer een jaar daarvoor gekocht.
Wellicht is dit de versie die J&D ongeveer rond diezelfde tijd verkocht hebben. Was toen net te laat om dat exemplaar te kopen; een witte met LPG G3 (heeft degene die jij zoekt ook) met heel veel abbott goodies erop en iets van 400.000+km op de teller.
De XT-10-JB geeft geen resultaat op de RDW site dus zal naar de eeuwige snelwegen zijn gegaan.
Re: Rijden 'mn oude Saabs' nog?
Geplaatst: za 27 okt, 2018 16:37
door harolddevries
Re: Rijden 'mn oude Saabs' nog?
Geplaatst: za 27 okt, 2018 19:00
door Vraptor
He, dat is leuk. De t8 heb ik ingeruild met 280dkm op de t16s. Heeft nog een tijdje in Overveen e.o. gereden. De Aero had ik niet op LPG.
Zal ook eens naar de kentekens van de t16s en een 9000cs gaan kijken. Thanks.
Re: Rijden 'mn oude Saabs' nog?
Geplaatst: zo 28 okt, 2018 23:37
door jgvdv
heb de 51-LS-BB gehad 9-5 2003
41-NT-DD 9-3 2004
12-NX-FR 9-3 2004
91-HJ-JR 9-5 2000
deze rijden nog , de beide 9-3s weet ik waar
heb nog meer gehad maar deze zijn inmiddels gesloopt..