Pixel reparatie, wie kan mij helpen..??
-
osenadv
- Geregistreerd lid
Pixel reparatie, wie kan mij helpen..??
Beste forummers, is er in de buurt van Den Haag, cq Eindhoven iemand die mij kan assisteren bij het weer correct laten werken van beide Sids in mijn cabriolet 2001. Ik durf het “zelf doen“ met de diverse aangeboden reparatiesetjes niet aan en zou dus graag geholpen worden door iemand met kennis van zaken. Vanzelfsprekend tegen betaling. Ik hoor graag uw serieuze "assistentie-reactie"!
-
PeterJanssen
- Donateur

Re: Pixel reparatie, wie kan mij helpen..??
Op MP kom ik regelmatig advertenties tegen van mensen die dat doen. 
-
J3THPA1N
- Geregistreerd lid
kms in Apeldoorn is een goede adres. Ik heb mijn sid daar ook laten repareren. Je krijgt er ook garantie bij op hun werk.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Koen is op dit gebied ook nog steeds actief:
http://www.kolibridesign.nl/SAAB-Display-Revisie.html
http://www.kolibridesign.nl/SAAB-Display-Revisie.html
-
klaasj
- Donateur (8x)

bij koen kun je er op wachten als je wilt. reviseert hij je oude terplekke. Prima adres.
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Ben benieuwd voor welke optie je bent gegaan. Mijn 9-5 ACC display met ik ook reviseren...osenadv schreef: ↑zo 07 mar, 2021 10:05Beste forummers, is er in de buurt van Den Haag, cq Eindhoven iemand die mij kan assisteren bij het weer correct laten werken van beide Sids in mijn cabriolet 2001. Ik durf het “zelf doen“ met de diverse aangeboden reparatiesetjes niet aan en zou dus graag geholpen worden door iemand met kennis van zaken. Vanzelfsprekend tegen betaling. Ik hoor graag uw serieuze "assistentie-reactie"!
-
osenadv
- Geregistreerd lid
Uiteindelijk prima zaken gedaan met Pixelfix in Hongarije
-
Steve-O
- Donateur (8x)

En dat is "in de buurt van Den Haag c.q. Eindhoven" ? 
@Roeland: kolibridesign.nl is uit de lucht. Is Koen ermee gestopt?
@Roeland: kolibridesign.nl is uit de lucht. Is Koen ermee gestopt?
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Ik heb hem een paar weken geleden nog gesproken vlak voor ik mijn Viggen op ging halen. Toen was hij nog gewoon actief. Heb alleen zelf gekozen om het, samen met wat andere kleine dingen, bij de garage te laten doen.