Saab in Hoorcolleges?!
-
sterkstromer
- Donateur

Re: Saab in Hoorcolleges?!
Mogen we nu andere voorbeelden geven van Saabs in hoorcolleges?
In 1996 in een college Digitale Techniek, waarbij de betreffende docent sowieso al overliep van de anekdotes, kwam ook het verhaal voorbij dat ie een DAFje had dat ergens in een bocht geparkeerd had gestaan, waar vervolgens een andere auto op was gebotst. Het resultaat was zodanig dat op de plek van z'n voeten nu het motorblok zat. De afsluiter van het verhaal: "Sindsdien rij ik SAAB".
In 1996 in een college Digitale Techniek, waarbij de betreffende docent sowieso al overliep van de anekdotes, kwam ook het verhaal voorbij dat ie een DAFje had dat ergens in een bocht geparkeerd had gestaan, waar vervolgens een andere auto op was gebotst. Het resultaat was zodanig dat op de plek van z'n voeten nu het motorblok zat. De afsluiter van het verhaal: "Sindsdien rij ik SAAB".
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Re: Saab in Hoorcolleges?!
Hey dat is toevallig, ik heb morgen tentamen burgerlijk recht II. Helaas geen Saab anekdotesilvandam schreef: ↑ma 07 jun, 2021 18:15Toen ik vanmiddag het hoorcollege Burgerlijk Recht 3 aan het kijken was, kwam er wel een heel bekend autootje voorbij. Als ik me niet vergis, staat (de achterkant van) dit apparaat nu bij van de Laan.
![]()