iPhone 15. Apple wil de boodschap krachtig overbrengen...
-
molorean
- Donateur (3x)

Re: iPhone 15. Apple wil de boodschap krachtig overbrengen...
Bedankt MvR
In panne vallen met een Saab, niet bepaald goeie reclame voor onze auto's....

In panne vallen met een Saab, niet bepaald goeie reclame voor onze auto's....
-
MvR
- Geregistreerd lid
Heel jammer dat ze deze auto gebruikt hebben.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Want een Saab laat je nooit staan?MvR schreef: ↑wo 13 sep, 2023 11:17Heel jammer dat ze deze auto gebruikt hebben.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Saabrijders zijn verstandig: die zouden nooooooooit >$ 1000 voor een telefoon neertellen wanneer ze dat geld ook in hun Saab hadden kunnen stoppen... Misschien moet er een andere tekst bij de foto:
Je Saab Zou Nog Rijden Wanneer Je Niet Zo'n Dure Telefoon Had Gekocht
... of zoiets. Betere teksten zijn denkbaar.
-
caspar
- Donateur (5x)

Ik vind een enkel broek , sokken in je sandalen in combinatie met een Saab toch schadelijker voor het imago van Saab.MvR schreef: ↑wo 13 sep, 2023 11:17Heel jammer dat ze deze auto gebruikt hebben.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hoezo, zo loop ik er altijd bij?! 
-
Barten
- Donateur (12x)

Volgens mij heeft hij helemaal geen pech. Hij zoekt gewoon zijn kentekenplaat.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Je hebt gelijk! Weet je, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik overtuigd ben van 'fake': Saabs hebben geen panne, Saabrijders zien er altijd 'kek' uit en we letten op onze kentekenplaten! Toch?caspar schreef: ↑wo 13 sep, 2023 13:05Ik vind een enkel broek , sokken in je sandalen in combinatie met een Saab toch schadelijker voor het imago van Saab.
-
K0ENIE
- Geregistreerd lid
En als een Saab dan toch panne heeft kun je m repareren en de Apple vrijwel niet.
-
MVE
- Geregistreerd lid
75% (schatting) van mijn Saabrijdende vrienden hebben iPhones.MvR schreef: ↑wo 13 sep, 2023 12:06![]()
![]()
Saabrijders zijn verstandig: die zouden nooooooooit >$ 1000 voor een telefoon neertellen wanneer ze dat geld ook in hun Saab hadden kunnen stoppen... Misschien moet er een andere tekst bij de foto:
Volgens mij doe je Saab rijden ook per definitie niet met je verstand.
-
silvandam
- Donateur (3x)

MvR schreef: ↑wo 13 sep, 2023 12:06Saabrijders zijn verstandig
-
GJ95
- Geregistreerd lid
Ik zie een stel wat van een heerlijke vakantie/roadtrip geniet met hun trouwe en betrouwbare Saab, de man aanschouwt de schoonheid in het motor compartiment terwijl de vrouw belt met de thuisgebleven zoon omdat de frituurpan in de fik stond. Ik noem dat wel een "emergency". Het enige wat echt niet kan zijn die sandalen met sokken, geeft dan wel weer aan dat de zoon van God ook een Saab gereden zou kunnen hebben. Ik heb niks met Apple, een Android toestel belt net zo goed naar huis.....
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Laat ik dan de sfeer maar bederven.
Mijn vrouw heeft net de anwb gebeld met haar iPhone, omdat de 9000 weer stil staat......
Mijn vrouw heeft net de anwb gebeld met haar iPhone, omdat de 9000 weer stil staat......
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik denk: Saabrijders zijn verstandig en laten elkaar vrij in dit soort beslissingen. Ik heb al vele keren geld aan een iphone uitgegeven (ze begonnen destijds rond de €600) en zou het niet anders willen. Sterker nog: er moet iets geks gebeuren wil ik overstappen naar iets minders. Oh en mijn Saabs rijden nog. Je kunt ook met gemak €1000 uitgeven aan 1 fles drank (of wat al niet) waarvan het genot aanzienlijk korter duurt.MvR schreef: ↑wo 13 sep, 2023 12:06Saabrijders zijn verstandig: die zouden nooooooooit >$ 1000 voor een telefoon neertellen wanneer ze dat geld ook in hun Saab hadden kunnen stoppen... Misschien moet er een andere tekst bij de foto:
De enige reden dat Apple een Saab gebruikt is denk ik omdat het een toonbare auto is van een fabrikant waar ze geen claims van hoeven te verwachten. Daarbij is de Saab community wellicht een goede doelgroep voor Apple, beide merken genieten een klantengroep met enorme merkentrouw naar mijn idee.
Volgens mij spot on voor de gemiddelde 95/96 rijder (nog een èchte Saab met Ford motorcaspar schreef: ↑wo 13 sep, 2023 13:05Ik vind een enkel broek , sokken in je sandalen in combinatie met een Saab toch schadelijker voor het imago van Saab.