Inleren Saabradio met Tech 2 omgeving Utrecht?
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Inleren Saabradio met Tech 2 omgeving Utrecht?
Beste Saabvrienden,
Ik heb sinds vandaag een 2de hands originele Saab-radiocassettespeler voor mijn 9-5 Aero van 2002. Ik heb hem gekocht met een matige aftermarketradio die continu van de zender afsprong en een pieptoon had met de aux-input.
Eigenaar van de 2e hands Saabradio heeft even gekeken met de Tech 2 en het blijkt dat de originele radio destijds niet is afgemeld. Is er iemand uit omgeving Utrecht die dit kan en wil doen en dan ook de "nieuwe" 2de hands radio wil aanmelden?
Ik ben flexibel qua tijd
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet Bob-Jan
Ik heb sinds vandaag een 2de hands originele Saab-radiocassettespeler voor mijn 9-5 Aero van 2002. Ik heb hem gekocht met een matige aftermarketradio die continu van de zender afsprong en een pieptoon had met de aux-input.
Eigenaar van de 2e hands Saabradio heeft even gekeken met de Tech 2 en het blijkt dat de originele radio destijds niet is afgemeld. Is er iemand uit omgeving Utrecht die dit kan en wil doen en dan ook de "nieuwe" 2de hands radio wil aanmelden?
Ik ben flexibel qua tijd
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet Bob-Jan
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
Re: Inleren Saabradio met Tech 2 omgeving Utrecht?
Ik begrijp hem even niet helemaal.
Is de originele Saab 9-5 radio-cassettespeler die je nu hebt niet afgemeld en wil je die wel ingebouwd en aangemeld hebben?
Heb je wel een chassisnummer van de auto waar die radio uit afkomstig is?
Anders gaat aanmelden nooit werken.
Is de originele Saab 9-5 radio-cassettespeler die je nu hebt niet afgemeld en wil je die wel ingebouwd en aangemeld hebben?
Heb je wel een chassisnummer van de auto waar die radio uit afkomstig is?
Anders gaat aanmelden nooit werken.
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Hoi,
Ik heb de wagen gekocht met aftermarketradio, vandaag 2e hands Saabradio cd-cassette gekocht van een Saabliefhebber (met Tech 2). Die wil ik aanmelden maar ik heb geen idee wat het chassisnummer is van de auto waar deze radio uitkomt, ik kan het aan de vorige eigenaar vragen natuurlijk
Groet en bedankt voor je reactie
Ik heb de wagen gekocht met aftermarketradio, vandaag 2e hands Saabradio cd-cassette gekocht van een Saabliefhebber (met Tech 2). Die wil ik aanmelden maar ik heb geen idee wat het chassisnummer is van de auto waar deze radio uitkomt, ik kan het aan de vorige eigenaar vragen natuurlijk
Groet en bedankt voor je reactie
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Waarom ga je niet even terug naar de Saab liefhebber (met Tech2) die jou de radio verkocht heeft?
-
vel0city
- Donateur (2x)

Als de nieuwe oude originele radio niet is afgemeld EN je hebt geen chassisnummer van de wagen waar die uit komt heb je nu een mooie deurstop in handen. Dat chassisnummer van de donorauto is essentieel.
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Ik heb de vorige eigenaar vd radio de vraag gesteld. We wachten even af.
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Trouwens, ik weet niet of de nieuwe radio niet is afgemeld, dat denk ik wel. Gaat erom dat de oude originele radio die in mijn 9-5 zat, kennelijk niet is afgemeld voordat die matige aftermarket radio erin kwam. Chassisnummer van de auto van de originele radio is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen chassisnummer toch?
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Nieuwe radio is afgemeld dus geen probleem. Oude was niet afgemeld bleek vandaag maar dat moet dan in combinatie met mijn chassisnummer dus. Iemand die dit kan/wil? Daarvoor moet ie aan de laptop toch?
Bedankt weer!
Grt Bob-Jan
Bedankt weer!
Grt Bob-Jan
-
jansen
- Donateur (7x)

Nieuwe orginele Saab radio kan zo aangemeld worden mits deze is losgekoppeld uit de vorige auto.
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Die is idd afgemeld, dat is mooi. Nu nog iemand vinden, en anders maar met J en D bellen denk ik?