Is de 9000 van iemand hier op het forum?
Ziet er slecht uit.

Er zijn goede camera's op de markt die op zonne-energie werken. Daar zitten wel nadelen aan lijkt me maar dat hoeft niet zo te zijn in jouw geval.egberts schreef: ↑do 31 okt, 2024 22:07hi, helaas....dat is mijn 9000 die in de fik is gestoken voor de lokale Delftse pyromaan. Bedankt voor jullie reacties, ik zag dank zij een mede Saab rijder nu pas de berichten hier op het forum over mijn Saab.
De 9000 staat ondertussen in Helvoirt en zal hersteld worden. We hebben een donor 9000 gevonden die de nodige onderdelen kan leveren. De 9000 rijdt heerlijk en ik wil deze niet kwijt. De schade zit vooral in de voorruit, zijruit, motorkap, linker portier, airco unit. De politie heeft aangegeven dat de autobranden in Delft geen prioriteit hebben...de angst zit er goed in bij veel mensen. Mijn garage waar de auto op de foto voor staat (binnen staat de 900) heeft helaas geen stroom dus een camera wordt wat lastig maar zit wel te denken aan een camera in de auto..en een rookmelder ..Mocht iemand een goed idee hebben hiervoor..ik hoor het graag![]()
groet
egberts