naar bericht/naar gezicht

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

naar bericht/naar gezicht

Bericht door hermank » wo 16 okt, 2024 8:51

Gisteren in Delft.

Is de 9000 van iemand hier op het forum?

Ziet er slecht uit.

Afbeelding

Afbeelding

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: naar bericht/naar gezicht

Bericht door Marius0404 » wo 16 okt, 2024 18:44

wat ontzettend jammer van de wagen; eentje van 1997?
sterkte voor de eigenaren.

hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door hermank » do 17 okt, 2024 10:24

Trieste actie van een pyromaan. Steek dan zo'n Chinese auto of een Tesla in de fik. Net zo'n imbeciele daad, maar die zijn gemakkelijk te vervangen.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 17 okt, 2024 13:50

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » do 17 okt, 2024 15:49

welke auto ook: dit is gewoon vreselijk met heel veel gedoe achteraf.
Die van mij staan onder een camera, dat schrikt daders enigzins af.
Ook met zwarte kleding en hoodies ben je toch herkenbaar aan je houding en
je motoriek. Zeker familie en vrienden herkennen je meteen.
Meestal blijft het niet bij enkele incidenten dus de schrik daar zal er goed in zitten.

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » do 31 okt, 2024 22:07

hi, helaas....dat is mijn 9000 die in de fik is gestoken voor de lokale Delftse pyromaan. Bedankt voor jullie reacties, ik zag dank zij een mede Saab rijder nu pas de berichten hier op het forum over mijn Saab.

De 9000 staat ondertussen in Helvoirt en zal hersteld worden. We hebben een donor 9000 gevonden die de nodige onderdelen kan leveren. De 9000 rijdt heerlijk en ik wil deze niet kwijt. De schade zit vooral in de voorruit, zijruit, motorkap, linker portier, airco unit. De politie heeft aangegeven dat de autobranden in Delft geen prioriteit hebben...de angst zit er goed in bij veel mensen. Mijn garage waar de auto op de foto voor staat (binnen staat de 900) heeft helaas geen stroom dus een camera wordt wat lastig maar zit wel te denken aan een camera in de auto..en een rookmelder ..Mocht iemand een goed idee hebben hiervoor..ik hoor het graag :-)

groet
egberts

albertk
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door albertk » do 31 okt, 2024 23:47

Super balen! Maar mooi dat hij hersteld kan worden :)

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » vr 01 nov, 2024 10:13

egberts schreef:
do 31 okt, 2024 22:07
hi, helaas....dat is mijn 9000 die in de fik is gestoken voor de lokale Delftse pyromaan. Bedankt voor jullie reacties, ik zag dank zij een mede Saab rijder nu pas de berichten hier op het forum over mijn Saab.

De 9000 staat ondertussen in Helvoirt en zal hersteld worden. We hebben een donor 9000 gevonden die de nodige onderdelen kan leveren. De 9000 rijdt heerlijk en ik wil deze niet kwijt. De schade zit vooral in de voorruit, zijruit, motorkap, linker portier, airco unit. De politie heeft aangegeven dat de autobranden in Delft geen prioriteit hebben...de angst zit er goed in bij veel mensen. Mijn garage waar de auto op de foto voor staat (binnen staat de 900) heeft helaas geen stroom dus een camera wordt wat lastig maar zit wel te denken aan een camera in de auto..en een rookmelder ..Mocht iemand een goed idee hebben hiervoor..ik hoor het graag :-)

groet
egberts
Er zijn goede camera's op de markt die op zonne-energie werken. Daar zitten wel nadelen aan lijkt me maar dat hoeft niet zo te zijn in jouw geval.

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » vr 01 nov, 2024 10:53

wat een mooi bericht, uiteindelijk: dapper dat je doorgaat.

Die 9000 rijdt ook zo lekker. :O:

Plaats reactie