Sommarträff Leksand, Dalarna

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Spikes
Geregistreerd lid

Sommarträff Leksand, Dalarna

Bericht door Spikes » vr 13 jun, 2025 12:13

Op 31 mei jl. ben ik met mijn zoon naar Dalarna afgereisd voor o.a. de zomerbijeenkomst van de Svenska Saabklubb in Leksand aan het Siljameer. Het was een prachtige zonnige en gezellige dag. Ongeveer 200 Saabs verzamelden op de parkeerplaats van de Tegera Arena en binnen de verschillende categorieën kon er gestemd worden op je favoriete Saab. Zelf was ik helaas met een huurauto vanaf Arlanda en niet met de eigen auto, maar evengoed was het bijzonder mee te maken. Zelf was ik erg gecharmeerd van een zeer fraaie Viggen die werkelijk in nieuwstaat bleek en de eerste prijs wegsleepte in zijn categorie. Helaas botste aan het einde van de middag een elektrische step tegen de zijkant van de Viggen en ontstond schade. Verder waren er nog een 9-5 6-deurs limo te zien, een Saabo caravan, een 9-5NG estate, een prachtige zwarte tweetakt Saab 92 en vele anderen. De club was vertegenwoordigd met een winkeltje (geen mogelijkheid tot kaartbetaling, het is Swish of kontant) met allerlei leuke zaken en reuze behulpzame medewerkers.
Zie ook: https://youtu.be/tdQRzb9BPFc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie