We zoeken: TROUWAUTO Saab 96 1979 FL-26-ZZ

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Tissa
Geregistreerd lid

We zoeken: TROUWAUTO Saab 96 1979 FL-26-ZZ

Bericht door Tissa » do 28 aug, 2025 18:57

Vanuit de Saabclub kwam laatst een vraag of we opzoek kunnen gaan naar deze Saab 96: FL-26-ZZ. Het gaat om een leuke aangelegenheid voor het huwelijksjubileum. Weet iemand wie de huidige eigenaar van deze auto is?

Afbeelding

Mocht je in bezit zijn van een lichte 96 uit 1979 en beschikbaar bent rond Hoogeveen, Drenthe. Stuur dan een berichtje.

Het volledige bericht dat wij ontvingen:

In het weekend van 20 en 21 september vieren mijn schoonouders hun 25-jarig huwelijk. Een bijzonder detail: 25 jaar geleden zijn zij in een Saab 96 getrouwd. Voor dit jubileum zouden wij hen ontzettend graag opnieuw laten rijden in zo’n auto, om die mooie herinnering nog eens te herbeleven.

Daarom mijn vraag: is er binnen de club een lid met een Saab 96 dat hiervoor open zou staan? Het zou gaan om een dag of eventueel een weekend, uiteraard tegen een passende vergoeding.

Het zou voor mijn schoonouders heel speciaal zijn om hun trouwdag op deze manier opnieuw te beleven, en wij hopen dat iemand dit met ons mogelijk wil maken.

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: We zoeken: TROUWAUTO Saab 96 1979 FL-26-ZZ

Bericht door silvandam » do 28 aug, 2025 19:39

Ik lees niet dat ze per sé op zoek zijn naar die specifieke 96. Is het niet zo dat iedere 96 van harte welkom is?

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » do 28 aug, 2025 21:09

Het liefst zouden we deze specifieke saab vinden.
Maar het zou sowieso leuk zijn om een 96 van de laatste bouwjaren te vinden die ze kunnen gebruiken. Vandaar dat iedereen die een leuk exemplaar heeft contact op mag nemen via een persoonlijk berichtje.

P.S. na dat bericht is verder contact geweest om erachter te komen dat het heel leuk zou zijn om die exacte auto te vinden.

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » do 28 aug, 2025 21:49

Dat kan toch via de RDW? Ik ga er tenminste van uit dat deze auto nog in leven is. Als 'ie te slecht is: ik denk dat je via JoTa nog wel in contact kunt komen met iemand die een 96 in de juiste kleur heeft.

vel0city
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door vel0city » do 28 aug, 2025 22:15

De APK lijkt net ververst tot juli 2026, dus de eigenaar is er nog altijd actief mee bezig.

Plaats reactie