Goedendag ik ben momenteel in Zweden en zag op blocket dat iemand een uurtje bij mij vandaan een saab aanbood inclusief een salomon dakkoffer. Ik heb geen belang bij de auto maar ben wel serieus geïnteresseerd in de dakkoffer.
Inloggen op blocket om in contact te komen met de verkoper blijkt lastig en heb ik ook geen ervaring mee, hoe krijg ik het voor elkaar om op een makkelijke manier op blocket te kunnen
Iets kopen via blocket
-
Toppola900
- Geregistreerd lid
- Regio: NL - Provincie Groningen
-
verde900
- Donateur

- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Iets kopen via blocket
Niet, je moet een bank ID hebben (dat je alleen kunt krijgen met n Zweeds persoonsnummer, dat je weer alleen krijgt als je er woont)
Gekkigheid van die idiote Zweden, ze willen daarmee iedereen van voor tot achter kunnen controleren.. (desalniettemin wordt er behoorlijk opgelicht via blocket als ik de Zweedse kranten mag geloven)
Je kunt het n Zweed vragen maar voor buitenlanders is het kopen op blocket onmogelijk gemaakt (zelfs voor buitenlanders met een Zweeds samordningsnummer)
Gekkigheid van die idiote Zweden, ze willen daarmee iedereen van voor tot achter kunnen controleren.. (desalniettemin wordt er behoorlijk opgelicht via blocket als ik de Zweedse kranten mag geloven)
Je kunt het n Zweed vragen maar voor buitenlanders is het kopen op blocket onmogelijk gemaakt (zelfs voor buitenlanders met een Zweeds samordningsnummer)
SAAB, värd varje krona.........
Deltid Skåning..
Deltid Skåning..
-
el-barro
- Donateur (2x)

- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Ik heb vorig jaar dit probleem ook gehad en mij laten verleiden dit probleem op Saabforum Facebook te zetten, heel snel had ik meerdere aanbiedingen van vriendelijke in Zweden wonende Nederlanders die wel een bericht met mijn contactgegevens naar de aanbieder wilde sturen.
Zelfs een proefrit gemaakt, alleen probeerde de auto zichzelf in brand te steken tijdens de proefrit
maar het zou mij niet verbazen als je via dit wat tragere platform ook al meerdere pb's hebt met de oplossing.
Zelfs een proefrit gemaakt, alleen probeerde de auto zichzelf in brand te steken tijdens de proefrit
maar het zou mij niet verbazen als je via dit wat tragere platform ook al meerdere pb's hebt met de oplossing.
If it ain't broken, fix it 'till it is
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58
-
verde900
- Donateur

- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Dat is zeker een optie, toch is het belachelijk dat je zelf door een idioot bank systeem zo gehinderd wordt, het is niet eens iets van de Zweedse overheid
SAAB, värd varje krona.........
Deltid Skåning..
Deltid Skåning..