BN-ers in een Saab
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

BN-ers in een Saab
even een 'wist u datje'...
Irene vd Laar rijd ook in een Saab (9-3)
Irene vd Laar rijd ook in een Saab (9-3)
-
Mick
- Geregistreerd lid
Re: BN-ers in een Saab
ik hoorde vanmorgen dat ook Henk-Jan (diadeem van Idols) Saab rijdt, je zou er haast je 900 om verkopen!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

jawel... ook een lid van het Huis van Oranje rijdt in een saab...
zh Prins Jaime (zoon van Irène) rijdt een cherryred classic 900i 16v... zo kaal en basic als het hoofd van wijlen Pim Fortuyn... dus zonder turbospoilers, aeroskirts, lm-velgen en zonder dak... een cabrio dus!
voor ons niets nieuws natuurlijk... saabforummers rijden al jaaaren 'prinsheerlijk' in saabs
Zou tante Bea m wel es meepakken...? of is dat niet goed voor het karakteristieke kapsel van Hare Majesteit?
Zou ******** het onderhoud verzorgen aan deze auto? Hij is namelijk degene (lees de enige) die zijn auto's badged met 'Royal Class' stickers achterop.
PS mochten er weer sterretjes verschijnen... ik duid hier op een familienaam dat gelijk is aan het beroep dat onlosmakelijk in een molen uitgeoefend wordt.
zh Prins Jaime (zoon van Irène) rijdt een cherryred classic 900i 16v... zo kaal en basic als het hoofd van wijlen Pim Fortuyn... dus zonder turbospoilers, aeroskirts, lm-velgen en zonder dak... een cabrio dus!
voor ons niets nieuws natuurlijk... saabforummers rijden al jaaaren 'prinsheerlijk' in saabs
Zou tante Bea m wel es meepakken...? of is dat niet goed voor het karakteristieke kapsel van Hare Majesteit?
Zou ******** het onderhoud verzorgen aan deze auto? Hij is namelijk degene (lees de enige) die zijn auto's badged met 'Royal Class' stickers achterop.
PS mochten er weer sterretjes verschijnen... ik duid hier op een familienaam dat gelijk is aan het beroep dat onlosmakelijk in een molen uitgeoefend wordt.
-
Brabant
- Geregistreerd lid
Hanja May-Weggen, Commissaris van de Kon. in NB heeft een 9-5
als dienstwagen, (privé heeft ze er ook nog een.)
Zijn er meer politici die Saab rijden?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Barry Hay (Golden Earring) had een classic 900 GT en een 9-3 Viggen
Hans van Mierlo rijdt/reed 99 en classic 900.
Ivo Niehe rijdt een 9-5
Julia Samuel rijdt een montecarlo gele classic 900 cabrio
Jort Kelder rijdt een 9-3
Kardinaal Simonis rijdt een 9-5
wijlen Freddie Heineken 2 identieke en gepantserde 9000CD's
wijlen Ralph Inbar een 99 turbo
Ivo Niehe rijdt een 9-5
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
RG-64
- Geregistreerd lid
Das dan in in Brabant, want ook Ton Rombouts, burgemeester van 's-Hertogenbosch rijdt in een 9-5 (dienstwagen, met chauffeur uiteraard!).Brabant schreef:Hanja May-Weggen, Commissaris van de Kon. in NB heeft een 9-5
![]()
-
shearwater
- In memoriam †
Bij mijn weten rijdt staatsecretaris Van Geel prive een saab 9-3 sport sedan, waar vooral z'n kinderen in rondrijden. Ik meen dat ik dat gelezen heb in de ANWB kampioen in een interview een poosje terug.RG-64 schreef:Das dan in in Brabant, want ook Ton Rombouts, burgemeester van 's-Hertogenbosch rijdt in een 9-5 (dienstwagen, met chauffeur uiteraard!).Brabant schreef:Hanja May-Weggen, Commissaris van de Kon. in NB heeft een 9-5
![]()
Oud-burgemeester Masman van Assen was ook een verstokte saabrijder.
Shearwater
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Die haalde ik vorige maand op de A2 nog in... hij rijdt Rolls Royce tegenwoordig...Style&Co schreef:Barry Hay (Golden Earring) had een classic 900 GT en een 9-3 Viggen
Ivo Niehe rijdt een 9-5
-
shearwater
- In memoriam †
Hij vertoonde zich onlangs in een of ander autoprogramma nog op tv met zijn grootste trots: een maserati. Had ie z'n hele leven al van gedroom, zo'n soort verhaal. Een wispelturig manneke dus.RoccoH schreef:Style&Co schreef:Jort Kelder rijdt een 9-3
Die haalde ik vorige maand op de A2 nog in... hij rijdt Rolls Royce tegenwoordig...
Shearwater
-
bberends
- Geregistreerd lid